piątek, 28 czerwca 2013

Morze.

Kocham morze. Tu mieszkam od zawsze, mogę nad nie pojechać kiedy chcę. Ale wolę morze poza sezonem, kiedy jest odludnie, cicho, spokojnie. Kiedy jest mało ludzi, jest spokojnie, wręcz intymnie. Lubię morze jesienią, zimą, nie tylko latem. Jest pięknie. Morze to potężny żywioł, lubię jak są wysokie fale, morze szumi, wyje i szaleje. Też zimą kiedy jest dużo śniegu i kry, kiedy można pochodzić brzegiem i szukać bursztynów... Wiem, że jest dużo piękniejszych mórz, o czystej, turkusowej, ciepłej wodzie, ale ja lubię nasz oldskulowy, chłodny Bałtyk:


Nad morzem czuję się taka malutka, czuję się pyłem w obliczu potężnego żywiołu. A ile wspomnień! Nad morze jeździło się na "wagary" jak nie chciało się iść na wykład na studiach. Nad morze chodziło się na randki. Na romantyczne spacery. Za rękę brzegiem plaży. Tam prowadziło się poważne lub mniej ważne rozmowy. Lub po prostu leżało na kocu odpoczywając i słuchając szumu fal. Aż zatęskniłam.




10 komentarzy:

  1. To ja już nie muszę pytać się gdzie Ty mieszkasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię wszystko poza sezonem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci tego morza tak blisko :) ja plażę znam z jednym niekończącym się widokiem - parawanami. Nie lubię tego. Dlatego te zdjęcia są piękne, bo mają klimat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak klimat jest, jak jest pustka. Latem to co innego, no chyba ze bardzo wcześnie z ranka;)

      Usuń
  4. Jejku ale Ci zazdroszczę! Ja też kocham nasze morze i zawsze jak jestem w jakichś większych miejscowościach, gdzie wyraźnie widać, że w ciągu roku toczy się zwykłe życie - szkoła, dom, codziennie sprawy, to tak zazdroszczę mieszkańcom! Właśnie tego, że mogli na wagary i na randki iść na plażę. Że na wyciszenie złości mogą słuchać tego szumu i że na codzień mają TAKIE widoki.
    Ja całe życie bliżej gór, ale poza tym, że ładne, to jakoś nie spełniają dla mnie szczególnych funkcji terapeutycznych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj góry kocham, nawet mocniej... ale o tym może w innym poście;) Jesteś z Małopolski może;)?

      Usuń
    2. Nie, pochodzę z Dolnego Śląska i Sudety miałam na myśli ;) A poza tym, już 9 lat mieszkam w Lubuskim, więc teraz mam równiny i jeziora wokół :)

      Usuń
  5. Zazdroszczę Ci !!
    Kocham Bałtyk <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...