środa, 31 lipca 2013

Liebster Blog

Zostałam nominowana do znanej już chyba wszystkim zabawy:
przez
Josephine z blogu O wszystkim i o niczym.

przez
Josephine z blogu O wszystkim i o niczym.

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”  - See more at: http://kropleszczescia.blogspot.com/#sthash.b1OPfvzN.dpuf
Nominacja do Libster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.
 Pytania
1. Impuls czy przemyślana decyzja
-co zdecydowało o tym, że zaczęłaś/zacząłeś pisać bloga?
To była przemyślana decyzja, zapragnęłam mieć swoje miejsce w sieci, miejsce gdzie mogę się podzielić wszystkim co mi leży na sercu i w duszy gra.
2. W jakie miejsce chciałabyś/chciałbyś pojechać na wczasy
-gdyby zasób portfela Cię nie ograniczał?
Alaska, zdecydowanie tam.
3. Jaki jest Twój ulubiony smak?
Jakiej potrawie nigdy nie odmówisz?
słodki, nie odmówię dobrej pizzy^^
4. Czy jest blog, który Ciebie inspiruje?
Który jest dla Ciebie jak matka dla córki?
Hmm, jest jeden taki...
5. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
- jaką książkę poleciłabyś mi do przeczytania?
"Wichrowe wzgórza" Emily Bronte.
 6. Bez czego nigdy nie wychodzisz z domu?
Bez telefonu;)
7. Czy masz swoją "żelazną zasadę", którą kierujesz się idąc przez życie?
"O szacunek trzeba umieć dbać, reputację pielęgnować..."
8. Gdybyś mogła cofnąć czas... to o ile byś go cofnęła?
hmm tak się zastanawiam i stwierdzam, że nie cofnęłabym wcale.
9. Kto jest Twoim autorytetem? 
Stephen Hawking
10. Twój sposób na relaks to?
Lubię czynny odpoczynek.
11. Gdyby za Twoim oknem był mur, a w nim wielka stara brama...otworzyłabyś ją?
Oczywiście, ciekawość to moje drugie ja;)
Nominuję osoby:

1.Kaś z bloga Szymonek Ancymonek i Jego Mama
2.Simon's Mummy z bloga New Life, New Love, New Me
3.Mama B z bloga 3 trymestry a potem....
4.Dzielna Mama z bloga Damy sobie radę bez niego!
5.Sylvie z bloga Krzysiowo
6.Dolinę Maminków z bloga Dolina Maminków
7. Matka się nie nudzi z bloga Matka się nie nudzi
8. Mila z bloga W pogoni za szczęściem
9. Aga z bloga  Rodzina na zielonym wzgórzu
10.Marta W z bloga Mama dwóch córek
11. Mama Bruna z bloga Brr Uno mój nie taki mały niedźwiedź.

Pytania dla nominowanych pozostawiam takie same;) Miłej zabawy;)

5 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za wyróżnienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :) Postaram się wziąć udział w zabawie, ale przeważnie jakoś mi to niestety umyka z braku czasu. Jednak miło mi niezmiernie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow to mnie tą Alaską zaintrygowałaś:) wszyscy uciekają tam gdzie ciepło a tu proszę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. My oczywiście też dziękujemy, może jutro nam się uda odpowiedzieć na pytania. Niestety u mnie na blogu jest dość słabe zainteresowanie więc nie wiem za bardzo kogo mogłabym zaprosić do tej zabawy :-) nikt nie lubi Doliny oprócz Ciebie ;p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...