poniedziałek, 15 lipca 2013

Pierwsze wspólne wyjście bez dziecka.

Nie do uwierzenia, prawda? Nasz synek ma 9 i pół miesiąca, a my dopiero wczoraj pierwszy raz gdzieś wyszliśmy- sami, bez małego. Maluch został z mamą męża, a my poszliśmy do kina;) Tak, do kina. Ostatni raz byliśmy w kinie, jak byłam w 3 miesiącu ciąży. Cieszyłam się zatem niezmiernie. 


Zanim wyszliśmy, to dla babci (bo to był jej debiut sam na sam z wnuczkiem) miałam całą masę wskazówek, co, gdzie, jak. No i jakby się coś działo, ma dzwonić. Całe szczęście kino mamy bardzo blisko domu. Wyszliśmy. Szliśmy za rękę, jak niegdyś, sami. Żartowałam do męża- to może zachowujmy się jak zakochani? ;) 

Poszliśmy na "World War Z" - wiem, niezbyt romantyczny, ale uwielbiamy takie klimaty! Film bardzo się nam podobał. W kinie trzymaliśmy się trochę za ręce, no i w strasznych momentach kładłam głowę na ramieniu męża;) Jak wróciliśmy do domu- synuś spał. Był bardzo grzeczny, nie marudził, bawił się z babcią i czytali książeczki;) Koniecznie musimy częściej wychodzić, czyli tak 2x na miesiąc. Chciałabym byśmy pojechali razem nad morze, by popływać, poopalać się, poleżeć na plaży - w zeszłym roku jak byłam w ciąży, to ani razu nie wchodziłam ani do morza, ani do jeziora. Stęskniłam się...

Fajnie było wyjść tylko we dwoje po takim czasie! 
A wy wychodzicie tylko sami bez dziecka? Często? ;)

14 komentarzy:

  1. Mnie to nie dziwi. My też jeszcze nigdzie sami nie byliśmy :) Mamy dziadków pod ręką, ale nie chcemy ich męczyć, bo pracują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też prawda, że dobroci babć nie można nadużywać;) ale raz na jakiś czas... Ale powiem Ci, że po takim czasie takie wyjście - czujesz się jak na randce dosłownie;) Chociaż dlugo nie byliśmy niecałe 2ipół godzinki.

    OdpowiedzUsuń
  3. To musiało być super. Zazdroszczę:) My jeszcze nigdzie nie byliśmy sam na sam :) Wszędzie z Małym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to czas najwyższy! Synek już coraz większy, można zostawić maluszka z zaufaną osobą, którą zna i lubi;)

      Usuń
  4. Po pierwsze gratuluję randki! Nam się jeszcze nie udało być w kinie ;-)
    Dziękuję za zaproszenie, chętnie do was będę zaglądać. :-) pozdrawiam muminkowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Później doczytałam, że to nie dolina MUminków, a MAminków;) co za gafa^^ pozdrawiam i zapraszam;)

      Usuń
    2. Z Doliny Maminków do Muminków jest całkiem blisko więc i tak zapraszamy do nas czasem w odwiedziny:)

      Usuń
    3. i super, że już nie ma tych obrazków do przepisywania :-)

      Usuń
  5. ja jestem nowa i się nie znam :-) macie swoich obserwatorów? bo nie wiem jak zrobić żeby was nie zgubić w tym gąszczu blogów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w projekcie tam gdzie jest układ - dodajesz odpowiedni gadżet-np listę adresów, lub listę blogów;)

      Usuń
  6. Fajnie, ze randka Wam się udała ;)
    My byliśmy pod koniec kwietnia w restauracji na obiedzie z okazji naszej rocznicy ślubu. Z Małym zostali wtedy moi rodzice, a tak to zawsze we trójkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. rocznica slubu, to też dobry moment na wspólne wyjście. My w naszą byliśmy na spacerze z małym i zjedliśmy w domu dobry obiad:D Mało romantyczne, wiem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moj Jaś tez ma juz prawie 9 a jedyne wyjście sami bez niego to na pól godziny do sklepu ;)

    Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...