środa, 17 lipca 2013

Prawa górna dwójka;)

Proszę państwa - jest!
Wyrżnęła się górna dwójeczka;) Winowajca ślinienia się i ciągłego trzymania paluszka wskazującego w buźce. Na razie jest śliczna biała kreseczka.

Mamy pastę Elmex dla dzieci od pierwszego ząbka i próbowałam synkowi myć ząbki (na razie bez pasty), ale kiepsko mi idzie, nie daje sobie włożyć szczoteczki do buzi, zaciska usteczka:/ A jak już da, to za moment odpycha moją rękę. Mam klasyczną szczoteczkę - taką "dorosłą" tylko, że przeznaczoną dla dzieci. Taką:


A może lepsza by była taka nakładana na palec?
Chciałabym myć synkowi ząbki, dbać o nie od samego początku.
Kochane mamy, polecicie coś?

7 komentarzy:

  1. My mamy nakładkę na palec, jest nam pomocna bo masuje dziąsła i służy za gryzak. My już mamy 8 na liczniku więc jest co szorować :-) ale pasty na razie nie używamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. To ile już macie? :)
    Ja mam tę silikonową na palec, ale Ola nie da sobie w buzi grzebać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ząbków 3- jeden cały wyrośnięty i 2 nie przebite, ale widoczne;)

      też ciężko małemu zajrzeć, nie daje sobie, uparciuch jeden.

      Usuń
  3. My mamy taka na palec canpolu ale słyszałam tez masę ciepłych opinii o takich szczoteczkach z rossmana

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, wreszcie i Wy się doczekaliście ;)
    My na początku używaliśmy tej silikonowej, nakładanej na palec, teraz używamy tych z Rossmanna.
    Pewnie Junior jeszcze pamięta, że go to boli dlatego nie chce otworzyć buzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również zakupiłam te z rossmana;) Hm, tylko jak je używać? Synuś jedynie je gryzie, ale "myć" sobie nimi nie pozwala. No to klops...

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...