wtorek, 24 grudnia 2013

Dzień Cudu.

Wyjątkowy, szczególny dzień. Jedyny taki w roku. 

Dziś jedna z niesamowitych kobiet, jakie znam wirtualnie podzieliła się z nami swoim szczęściem. Jest w ciąży, a żeby było jeszcze piękniej nosi pod sercem dwoje maluszków. Spełnione marzenie, cud. Podejrzewałam, że oczekuje dziecka, czułam to, mimo, że się nie znamy osobiście, czuję jakieś pokrewieństwo dusz... może jest po prostu taką kobietą jakiej nie spotkałam w życiu prywatnym, ciepłą, rodzinną, kochaną, o dobrym sercu. 

Jej radość bardzo mnie cieszy! A wiadomość o szczęściu podwójnym, w ogóle wywarła wielkie wrażenie.

Skłamałabym, gdybym powiedziała, że nie zazdroszczę. Zazdroszczę, ale tak pozytywnie, bez zawiści, moje serce się raduje, a do oczu napływają łzy wzruszenia. Marzę również o drugim dziecku, odkąd byłam jeszcze w połogu. Jest jednak strach- o pracę, o to jak zareaguje rodzina na tak szybkie powtórne macierzyństwo, wreszcie o to, że Synuś ma dopiero niespełna 15 miesięcy, jak bym sobie poradziła, z nim  i z rosnącym brzuszkiem, z karmieniem piersią. 

Dziecko to cud, dzieci to cud!

Raduję się i cieszę szczerze z Jej ciąży, z Jej szczęścia. Zasługuje na to, na tą radość. Wszystko będzie dobrze. Dziękuję Jej, za podzielenie się taką radością właśnie dziś. Te emocje i wzruszenie jest dla mnie jak prezent. Jak obiecałam, będę się modlić za zdrowie maluszków. 

Pochwalę się, 28 grudnia podejmuję się powtórnie Duchowej Adopcji, na mszy o 18.30. Kiedy będę stać przy ołtarzu z zapaloną świecą, pomyślę też o Jej maluszkach... a też pomodlę się za własne marzenie, które zdarzy mi się czasem nieśmiało nazwać. Że również pragnęłabym... Dzieliłam się już z Wami tym na blogu, to przypomnę, że kiedy ostatni raz podejmowałam się ślubowania Duchowej Adopcji w 28 grudnia 2011 roku, Bóg chciał, by i we mnie zaczęło wzrastać nowe życie. Kilka dni po ślubowaniu zaszłam w ciążę i moje własne i duchowo adoptowane dzieciątko są w jednym wieku. Czy to nie był cud? 

W tym wyjątkowym dniu życzę Wam kochani samego dobra i Bożego Błogosławieństwa. Niech szczęście, miłość i zgoda jak najczęściej zagląda do Waszych domów i gości w Waszych sercach.

źródło Internet
Wesołych Świąt!

4 komentarze:

  1. I w Twoim, i w moim przypadku doszło do cudu :)
    Życzę Ci, kochana, aby i tym razem Bóg wysłuchał Twej cichej prośby w sercu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna wiadomość w takim dniu. Tak, dzieci to cud, nie ma większego niż One, macierzyństwo to cud i dar.
    Kochana-wesołych, rodzinnych i spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Megi wszystkiego co najlepsze, miłości, zdrowia i szczęścia dla Ciebie i Twojej familii :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...