sobota, 22 lutego 2014

Bawimy się;)

Zostałam nominowana do zabawy przez Josephine z bloga www.oduperelkach.blogspot.com.
Należy odpowiedzieć na pytania i przesłać dalej do 5 osób;) Ja część pytań skasowałam;) Miłej zabawy, każdy może wziąć udział, kto ma ochotę;)

źródło

1.Gdzie jest Twój telefon? - niestety nie ma stałego miejsca;) Jest to tu to tam, czasami nie moge go znaleźć i by go namierzyć mąż dzwoni by dźwięk dzwonka zdradził jego położenie. Gorzej jak mam wyciszony^^
2.Twój partner? - mąż
3.Twoje włosy? - długie, kasztanowe, proste. Lubię o nie dbać, to mój atut.
4.Twoja mama? - trudna relacja. Mama dużo ode mnie wymaga, nie potrafię czuć się w jej towarzystwie do końca komfortowo. Zawsze czuję, że czegoś brak...
5.Twój tata? - do czasu studiów byłam córeczką tatusia. Teraz jest tak jak z mamą. Ale kocham oboje.
6.Twój ulubiony przedmiot materialny - sentymentalna biżuteria -obrączka, pierścionek zaręczynowy, złoty pierścionek z rubinem, który dostałam od męża na 5rocznicę ślubu kiedy byłam w ciąży z synkiem...
7.Twój sen zeszłej nocy - noce kiepskie, więc i sny kiepskie, szarpane. Dawno nie śniło mi się nic miłego, najczęściej to bzdury, a że lubię horrory to często miewam pokręcone koszmary:P
8.Twój ulubiony napój - nie lubię słodzonych napojów- króluje woda wysokozmineralizowana. Z alkoholowych schłodzony zimny Lech^^
9.Twój wymarzony samochód - hmm, duży, rodzinny, może być następca tego którym jeżdzę czyli Opel Astra III w Kombi oczywiście. Sreberko, metallic, jak mój^^
10.Pokój, w którym jesteś? - dzienny
11.Twój eks? - nie pamiętam, dawno było, zresztą to było gówniarskie, nieważne, moim prawdziwym, pierwszym związkiem był związek z moim obecnym mężem.
12.Twój strach? - choroba, śmierć
13.Kim chciałabyś być za 10 lat? - szczęśliwą żoną, mamą dwójki lub więcej dzieci. Zdrowa, spełniona rodzina, stabilna praca.
14.Z kim spędziłaś ostatnią noc? - z synkiem, mężem, jak zwykle. Nie chadzam nigdzie nocami, w zasadzie zawsze byłam grzeczna i nie imprezowałam po nocach.
15.Jaka nie jesteś? - nieodpowiedzialna.
16.Co masz na sobie? - legginsy i koszulkę
17.Ulubiona książka? - Trudne pytanie, bo jest ich bardzo wiele, nie będę oryginalna jak napiszę "przeminęło z wiatrem" Margaret Mitchell, "Wichrowe wzgórza" Emily Bronte. Uwielbiam też górskie ksiązki "Mój pionowy świat" Jerzy Kukuczka, książki Jona Krakauera "Wszystko za everest", "Eiger Wyśniony".
18.Twoje życie? -  ustabilizowane
19.Twój nastrój? - ostatnio coraz lepszy mimo niedosypianych nocek.
20.Twój przyjaciel? - Mąż.
21.Twoje lato? -  Idealne w górach,ale w tym roku pewnie wypady nad morze.
22.Kiedy ostatni raz się śmiałaś? - dzisiaj
23.Kiedy ostatni raz płakałaś? - niedawno ze wzruszenia czytając na jakimś blogu piękny opis porodu;)
24.Szkoła? - dawno temu
25.Twoje ulubione zajęcie w weekendy? - czas z mężem i synkiem.
26.Wymarzona praca - chciałabym mieć taką by robić to co lubię i jeszcze zarabiać na tym kasę:)
27.Piwo? - Lubię, czasami pozwalam sobie na piwko po karmieniu, kiedy wiem, że mogę podać synkowi coś innego do jedzenia-np soczek i obiadek, i do czasu następnego karmienia moje piwo wyparuje mi z organizmu.
28.Meksykańskie jedzenie? - nie lubię ostrych dań
29.Religia? - jest ważna, jestem zdania że gdyby każdy stosował się do przykazań, to byłoby o wiele więcej szczęścia na świecie.
30.Wakacje? -  teraz planuję każdy wyjazd pod dziecko.
31.W Twoim łóżku? - mąż i często syn.
32.Miłość? - mój mąż i synek;)


2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...