sobota, 5 kwietnia 2014

Ślicznie jest.

Kocham wiosnę. Umajone drzewa, wszystko budzi się do życia. Teraz tylko trzeba wyjść w plener z aparatem, porobić zdjęcia cudownym kwiatom, porobić zdjęcia bliskim.

Kiedyś nie lubiłam zdjęć, ale teraz im jestem starsza widzę jaką mają wartość. Widzę jak bliscy się zmieniają, jak dorastają dzieci, jak dojrzewałam ja, jak przybywa lat. Z jednej strony cieszy, ale z drugiej smuci, bo widzę jak rodzicom przybywa wieku, jak pojawiają się na ich twarzach zmarszczki i wtedy dopada mnie lęk, że z każdy rok zbliża... Ale nie o tym chciałam pisać. Chcę napisać, że odkąd mam synka w ogóle oszalałam na punkcie robienia zdjęć. Chciałabym zatrzymać tyle chwil w kadrze, jego cudowne uśmiechy, to jak się zmienia, rośnie. Też mam ten problem, że większość zdjęć jest w formie elektronicznej, fakt, że mamy po trzy kopie, ale jednak, to nie jest papier... Stawiam sobie za cel to, by systematycznie zacząć drukować wybrane zdjęcia u fotografa. Album synka kończy się na trzech miesiącach jego życia, a młody ma już półtora roczku. Ile zaległości się porobiło! Ale w związku z tym, że tyle mamy zdjęć, też ciężko będzie wybrać najlepsze, skoro każde piękne, każda minka bezcenna i pragnę ją zachować:P jakbym mogła wydrukowałabym wszystko, no prawie wszystko.


Uwielbiam zdjęcia. Z chrztu, z roczku, z urodzin. Z urlopów. Zatrzymane w kadrze chwile, szczęśliwe twarze. To wspaniała pamiątka na lata, uwielbiam pamiątki, (pisałam o tym tu: klik ). Mam zamiar i dziś porobić w plenerze budzącej się do życia przyrody;)

A dzisiaj jedziemy do rodziców, mąż z ojcem będą zmieniać opony, wcześniej rodzinny obiad. No ale jak na złość młody spał tylko 40 min. Ostatnio wystawia moją cierpliwość na próbę, jak coś mu się nie spodoba, daje taki popis wrzasku, że uszy więdną, biedni nasi sąsiedzi;) Ale poza tym jest przekochany. A ja mam dzisiaj wspaniały humor i czuję, że weekend będzie udany;)


Zatem miłego weekendu Kochani!

8 komentarzy:

  1. Ja zawsze drukuje na koniec roku, na święta, zdjęcia z całego roku. Tym bardziej, że za 100 zdjęć u normalnego fotografa zapłacę 50zł, a na allegro za 500 zdjęć płaci się 100zł (+przesyłka), więc opłaca się to robić hurtem :)

    PS. Co to znaczy umajone? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ukwiecone, pokryte kwiatami;)
      Drukowanie na koniec roku, to się zbierze trochę. Muszę zajrzeć na allegro;)

      Usuń
  2. Ja póki co na bieżąco wywołuje zdjęcia, mam nadzieję, że uda mi się zachować tę systematyczność, bo też uwielbiam zatrzymywać piękne momenty w kadrze aparatu :) Dziękujemy, pozdrawiamy i również udanego weekendu życzymy!! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko brać przykład. Ja sobie obiecuję, jak obecne zdjęcia ogarnę, to później będę bardziej systematyczna!

      Usuń
  3. Jak spojrzałam na zdjęcie to od razu pomyślałam, że moja mała boi się wejść na trawę... :) W takim razie udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pamiętam jak pisałaś;) A mój np brzydzi się dotknąć gałązki jak mu zerwę;) czy liścia, czy kwiatka. Do wolnorosnących już nie ma takich obiekcji.

      Usuń
  4. Też uwielbiam zdjęcia. Szczególnie teraz kiedy jest Szymek robię je często. Większość tych zdjęć niestety posiadam w wersji elektronicznej, tylko mała cześć z nich jest wywołana. Podobnie jak u Ciebie u nas z okresu 2 pierwszych miesięcy. Przymierzam się od dłuższego czasu do wybrania zdjęć do wywołania, ale im dłużej z tym zwlekam tym więcej tych zdjęć jest. Koniecznie muszę się za to zabrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. im dłużej, tym trudniej się za to wziąć, bo zdjęć przybywa i pracy nad wybieraniem również.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...