piątek, 30 maja 2014

Stanik do karmienia/ decyzja co do spotkania z rodzicami.

Oto co dzisiaj złowiłam - nowy stanik do karmienia. Wcześniej pokazywałam Wam biustonosz do karmienia z Lidla tu <klik>. Mam ich w domu kilka, i takich ładniejszych i zwykłych też, ale dziś zaskoczyła mnie jakość z Biedronki, zatem wstawię kilka zdjęć, może jakaś mama się skusi, bo warto. Ja się skusiłam, chwilę dumałam, ale bielizny nigdy za dużo a ja w sumie już 20 miesięcy noszę staniki do karmienia ^^.

Mięciutki, delikatny materiał dobrej jakości, ładne wykonanie, dopracowane detale. Kolor - hmm, dostępny był tylko biały, ale ja biały lubię, kojarzy się ze świeżością i czystością, to mi odpowiada.


Komfort noszenia i wygoda. Może nie jest to wyjątkowo seksowny krój, ale to stanik do karmienia i też nie za duże pieniądze (24.99), zatem stosunek cena/jakość wypada wg mnie bardzo korzystnie.


Ładnie odpinane ramiączka pozwalają wygodnie przystawić malucha do piersi, mimo fiszbin staniczek jest wygodny i nic nie uciska. Jak na razie jest jednym z wygodniejszych i ładniej wykonanych. Póki co najgorsze wg mnie są staniki z Canpol Babies- bardzo szybko deformują się i tracą fason, szarzeją. Wg mnie nadają się jedynie na same początki karmienia, gdyż są bardzo mięciutkie i przez to wygodne, nie mają żadnych usztywnień i dzięki temu nic nie uciska piersi- trzeba jedynie pamiętać by nie podciągać "karmiącego" biustu zbyt wysoko na ramiączkach, by nie dopuścić do bolesnych zastojów pokarmu. Podobnie rzecz się ma z metalowymi fiszbinami- wybieramy tylko takie, które mają odpowiednią dla nas miseczkę, by nic metalowego nie wpijało się w skórę, bo tego karmiące piersi nie wybaczają;)

A co do spotkania z rodzicami... Zadzwoniłam dzisiaj do mamy i zapytałam, czy przyjadą do synka na dzień dziecka, mama odparła, że tak- zatem jutro ok 16.00... Podjęłam decyzję, że nie będę trzymać mocno urazy, tato mnie wkurzył i to co powiedział zabolało, ale czy jest sens ciągnąć kłótnie? Jeśli chodzi o ich stosunek do młodego to jest w porządku, szczególnie babcia a moja mama małego uwielbia. Dziadkowi też nie mogę wiele zarzucić.. a to co się wydarzyło to są sprawy między nami - dorosłymi, zatem tak to zostawię. A jeśli ojciec coś powie, to ja mu swoje powiem, ale kłócić się nie będę... moja teściowa zwykła mawiać, że zgoda buduje, niezgoda rujnuje i tego się będę trzymała. W sumie pojutrze dzień dziecka, wszak i ja jestem dzieckiem moich rodziców- może w związku z tym doczekam się i ja jakiegoś miłego czy pojednawczego gestu ze strony taty... Zobaczymy.


9 komentarzy:

  1. Karmię 11 miesięcy. Nie mam ani jednego stanika do karmienia :) Jakoś na moje J nie mogłam nic znaleźć :D Jednak gratuluję wyboru i decyzji z rodzicami. Nie chodzi mi o kłótnię, tylko o wyrażanie swojego zdania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. J! To jak sobie radzisz w karmieniu bez staniczka do tego? U mnie globalnie skromne B, jak to żartuje mój men - nie mleczarnia, ale mleczarenka;) Na szczęście w karmieniu rozmiar nie ma znaczenia;)

      Usuń
    2. Mam zwykły stanik półmiękki i wyciągam górą :/ Wybrałam Ava firmę, wystarczył mi jeden na pół ciąży i pół roku karmienia, razem za spaniem. Po 10 miesiącach karmienia odstawiłam stanik na noc i czuję się rewelacyjnie :D

      Usuń
  2. Trzymam kciuki za spotkanie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja siostra sobie je bardzo chwaliła. Jak je odkryła moja zielona karta poszła w zapomnienie i oczywiście wszystkie formalności się poprzedłużały. Eh cała moja siostra roztrzepana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam podobną sytuację z moimi rodzicami...Mój tata niestety do wnuczka na dzień dziecka nie przyjechał i teraz tym bardziej mam do niego żal, bo przecież dziecko nie jest niczemu winne..

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kupiłam ten stanik, właściwie to mama mi go kupiła. Jest świetny, cały czas go noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm nie pomyślałabym, że to właśnie Biedronka wypuści produkt, który przebije jakością i wygodą te z markowych sklepów :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...