piątek, 2 maja 2014

Ulubione perfumy...

Davidoff Cool Water EDT. Po takiej długiej przerwie dostałam niedawno od męża na rocznicę ślubu. Mogę powiedzieć z całym przekonaniem, że to moje ukochane. Przypominają mi początki, moją wczesną młodość, kiedy zaczynałam studia i dostałam flakon na urodziny od mojego chrzestnego. Zapach randek, ulotnych chwil, zakochania tego prawdziwego, świeżego uczucia. Randkowania w klubie Ygrek, kiedy zrywaliśmy się w przerwach między wykładami, lub po prostu w szale zakochania zrywaliśmy się z zajęć w ogóle. Byle znaleźć spokojne miejsce by móc popatrzeć sobie w oczy, poprzebywać ze sobą.


Uwielbiam ten zapach! Teraz jak noszę go na sobie ponownie, czuję się jakbym wróciła do domu. Czuję się, że oto jest moje miejsce na powrót, znajome nuty. Kiedy byłam jeszcze taka młoda, mój czas "przed" poznaniem obecnego męża. Miałam tyle nadziei, planów, byłam inna niż teraz. Byłam bardziej szalona (?), nie miałam pojęcia o życiu, wszystko wydawało się proste. Planowałam tyle spraw, wydawało mi się, że wszystkie drzwi stoją przede mną otworem. Mój charakter kształtował się, dojrzewał i ja się zmieniłam. Ale uwielbienie do Cool Water pozostało do dzisiaj. Jak spryskałam się nimi przed samą pracą i szłam do auta, w aucie rozwinęły się cudownie, w pracy obwąchiwałam włosy, nadgarstki, no szał.


Każda kobieta ma ten swój ukochany zapach, ktory albo posiada, albo o którym marzy. Jest jeszcze jeden- Flower By Kenzo - zapach moich marzeń, którego nie mam i nigdy nie miałam... Mój pierwszy kontakt z nimi- gazeta Cosmopolitan, w środku próbka- tak cudownie pachnąca, że nosiłam ją w portfelu i wszystko w torebce mi nimi pachniało. Pudrowy, słodki, boski, zapach cudownych kwiatów. Teraz ilekroć jestem w perfumerii idę na jego poszukiwania i wychodzę spryskana testerem.

Macie swoje ukochane perfumy? Macie, na pewno macie!

16 komentarzy:

  1. To moje ulubione perfumy mojego Menża (oczywiście w męskiej wersji :D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam przyjemności poznać męskiej wersji, chociaż skoro dla kobiet pachną tak ponętnie, to męskie też muszą mieć to coś!
      A Twoje ulubione?p)

      Usuń
  2. Moich ukochanych już nie produkują :( Indian Summer...
    Jakiś czas temu udało mi się trafić na ostatni egzemplarz i od razu kupiłam. Zostało mi jeszcze pół flakonika, oszczędzam, jak mogę - jest tylko na wyjątkowe okazje.

    Ja też bardzo się zmieniłam przez te wszystkie lata małżeństwa. Nie myślałam, że tyle - złego i pięknego - przeżyjemy prze te 7 lat, ale dziś jestem bogatsza o nowe doświadczenia i (na szczęście) szczęśliwsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to jestes w posiadaniu unikatu, podobno pachnie niesamowicie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z Davidoffa uwielbiam Good Life. Niestety, już jakiś czas temu był problem, żeby w ogóle je dostać, a teraz nie wiem czy są jeszcze osiągalne. Bardzo lubię też pierwsze perfumy Naomi Campbell, wracam do nich często i Amor Amor Carachel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naomi cambpell mialaam kiedys,byl na nie szal! Kobiece,iekne!

      Usuń
  5. Wspaniały prezent. Flakon perfum, a wehikuł czasu :)
    Fajnie związać się z chłopakiem, przy którym się starzejemy, przy którym ten chłopak staje się mężczyzną i ojcem naszych dzieci.
    W pudełku młodości mam flakonik po perfumach, który przynosi wspomnienia podobne do Twoich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pamietam jak pisalas o swoim pudelku wspomnien... warto zbierac takie rzeczy ,ja uwielbiam!

      Usuń
  6. Ja mam kilka ulubionych zapachów ;)
    Choć jedne których juz niestety nie produkują , mam schowane na dnie szafy bo ich zapach tez przywołuje wspomnienia ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widze,ze jest nas wiecej zbieraczek wspomnien:-)

      Usuń
  7. mamy, mamy :) to dośc polularne chanel coco madamioselle. Sama nie wiem czy sam zapach czy własnie wspomnienia z tym zapachem sprawiają, że tak bardzo chcę mieć ten zapach znowu. Mąż obiecał, że kiedyś...dostanę coco od niego :) Też przypominają mi moje wielkie zakochanie, pierwsze randki i całusy mrrrrrr:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodzi by sie by sie milo kojarzyl:-)

      Usuń
  8. Ja uwielbiam Perceive. Jest taki inny, delikatny i nie kwiatowy :) Świeży , wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam,bardzo ciekawy zapach, Avon o ile dobrze pamietam:-)

      Usuń
    2. Tak, Avon
      W pracy u którejś z koleżanek zwąchałam i się zakochałam :)

      Usuń
  9. Cool Water...hmmmmm...taaaaak :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...