czwartek, 6 listopada 2014

W sobotę pożegnam się z zębem:-)

Ale mam cykora. Pojutrze usuwam chirurgicznie dolną ósemkę. W koncu sie za nią wzięłam. Ząb trudny, skośnie ułożony, po tym jak ostatnio dał mi popalić, bo co jakis czas puchło mi dziąsło, tak ze nie moglam jeść, ani przełykać bez bólu, pomyślalam, ze nadszedł jego czas. Niestety zabieg bedzie wykonany prywatnie za 400 zł ( i 50 zl zdjęcie rtg), ze względu na odległe terminy na nfz. Zatem w sobote na 13.00... boję się tego wszystkiego, ból, szwy itp, nic miłego,ale jak trzeba to trzeba:-) dam rade, no nie:-)?

18 komentarzy:

  1. Dasz radę, a co!!! Nie taki diabeł straszny..., choc po cichu Ci sie przyznam, ze tez miałabym cykora!!! Boje sie dentysty bardziej niz ginekologa:-)
    Pozdrawiam i trzymam kciuki w sobote o !3.00 Bede miała wymowke, zeby nic w chacie nie robic, bo rece zajete. No ale czy ten chłop posprzata? Najwyzej bedzie bagałan - jak mowi moja mała sasiadka:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgonic faceta do roboty, niech rusxy tylrk, a co! Ja w ten weekend nie bede mogla zrobic nic, zobaczymy jak moj posprzata bedzie musial. Tez nie lubie dentystow, zostawilam u nich majatek, ale wyleczone zeby to priorytet, ech szkoda, ze tyle kasy teraz wydam:-/

      Usuń
  2. Dasz, dasz, mąż miał wyrwaną trzy tygodnie temu, wszystko ok, dostał antybiotyk, żadnych komplikacji. Trzymaj się :) (zapraszam "do siebie")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jeju, antybiotyku wolalabym uniknac... zaraz do Ciebie zajrze:-)

      Usuń
    2. Będziesz miałą z głowy! Musisz być twarda... Ale powiem Ci, że przeraziła mnie cena tego zabiegu. Ja swój hirurgicznie wyrywany miałam za 160zł przy czym wszyscy uznali że oszalałam bo mój mąż zrobił to za 70zł u równie dobrej dentystki (Do której sama teraz chodzę). U nas zdjęcie kosztuje 20zł.

      To nie są fajne wydatki - zwłaszcza, że wiążą się z bólem...

      Usuń
  3. drogo bo to 8mka,i źle ulozona, gleboko w kości, a zdjecie panoramiczne, dlatego taka cena. Szkoda tylko ze tych 450 zl nie wydam np na ciuchy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dasz!
    Ja miałam rwaną 8. w ciąży z bliźniakami, więc musiałam to przetrwać bez środków przeciwbólowych. Szew też był. Najgorzej było, kiedy znieczulenie "puściło" (około północy). Kolejnego dnia z godziny na godzinę polepszało się. Najbardziej bolał migdał i przełykanie.
    Zaciskam kciuki &&&

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego w ciazy? Cos sie stalo z ząbkiem? Ja wlasnie tego sie zawsze balam, by w ciazy z zebami cos nie nawaliło:-)

      Usuń
  5. Nie takie rzeczy w życiu trzeba przejść. ;) To tylko ząb. Pa pa zębie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia. Ja moją ekstrakcję ósemki nie wspominam za dobrze. Chirurg uszkodził mi nerw trójdzielny, bolało bardzo długo.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja miałam wyrywaną chirurgicznie szóstkę - to było najdroższe 30 sekund w moim życiu:) nawet dobrze nie usiadłam na fotelu a było po wszystkim. Jak znieczulenie zeszło, to bolało, ale tylko pierwszego dnia. Potem było już tylko lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany, ja nawet nie mam takiego zęba. Najdalej mam tylko dwie siódemki na górze, a na dole moje zęby kończą się na szóstkach. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego:-) Mnie osemki wyrosły w wieku 36 lat i potem zaraz sie psuły, takie zołzy jedne!!! Dlaczego "madrosci", skoro do madrych wnioskow nie prowadza, tylko przysparzaja kłopotow??? Najlepiej byloby brzydko powiedziec, ze "wkur...ą". Co Ty na to???

      Usuń
    2. Palnęłam - moje zęby na dole kończą się na siódemkach, a szóstki mam wyrwane ;)

      Haha no tak, zęby to ogólnie straszny problem, a drugim jest koszt leczenia, masakra! :)

      Usuń
  9. Dasz radę! Ja tez to przeszłam 4 razy, dwa żeby miałam na wierzchu a dwa siedziały schowane, nie chce nawet myśleć ile w sumie wydałam. Najgorsze byłoby, że robilam jeden po drugim i nie mogłam się końca doczekać. Przygotuj sobie zimny kompres, bardzo pomaga, pamiętam, że mroziłam lateksowe rękawiczki wypełnione wodą.

    OdpowiedzUsuń
  10. współczuję. wole rodzić niż leczyć zęby;)))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Również życzę powodzenia ;) ósemka to jeszcze pół biedy, bo nie widać ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...