środa, 17 grudnia 2014

Lubię swoją pracę!

Praca ostatnio daje mi dużo radości i satysfakcji. Ostatnio coraz częściej slyszę masę miłych słów pod swoim adresem. 

Lubię swoją pracę. Jeżdże do niej z radością, nie, to nie jest ściemka:-)
Mimo natłoku obowiązków, bo czasem nie mam czasu zjeść, w pracy odpoczywam psychicznie. 


Od domu
Od młodego, ktory czasem daje ostro popalić...

Wychodzę z domu, wsiadam w auto, odpalam cd. Głośno, tylko w aucie mogę tak posłuchać. I pośpiewać:-):-) Zajeżdżam pod firmę, włączam komputer. Jestem między ludźmi... czuję się potrzebna. Potrzebuję tego. Praca pomogła mi wydźwignąć sie z wrześniowego doła. Pomogła mi wrócić do żywych. 

Teraz mogę powiedzieć- dobrze mi. 

26 komentarzy:

  1. I fajnie. To bardzo ważne, żeby do pracy jeździć z przyjemnością. A taka odskocznia jest bardzo ważna. I bardzo mi jej brakuje.
    Ściskam Madziu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, praca to taka odskocznia, mizna tam wbrew pozorom odpoczac. Moze warto rozejrzec sie za praca?:-) jak mlodsza pojdxie do przedszkola?

      Usuń
  2. W pracy spędza się 1/3 doby. To bardzo istotne by nie była to katorga a przyjemność. Szczerze Ci tego zazdroszczę - bo wiem co to znaczy czerpać satysfakcję i przyjemność z pracy. Jeszcze kilka lat temu w tej samej firmie byłam naprawdę pnącą się do góry pracownicą, taką, w którą inwestowano, która angażowała się jak mogła i została doceniana. Ale niestety wszystko zmieniło się w momencie, gdy wyszłam za mąż. Widocznie moja korporacja inwestuje tylko w ludzi niezależnych. Jedno wiem: gdyby nie ciąża pewnie już bym tam nie pracowała....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to blad jak firma nie inwestue w pracownika z rodzina. Wbrew pozorom taki pracownik nawet bardziej se stara.

      Usuń
  3. Praca jest w życiu ważna, bardzo ważna i wcale nie chodzi o kasę (w każdym razie nie tylko). Dobrze, że masz takie miejsce, które pozwala na chwilę myśleć i działać inaczej. Mi praca też pomagała w tym, żeby bardziej pokochać dom i chwile z dzieckiem, żeby zatęsknić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca jest fajna, pod wrunkiem,ze sie ja lubi. A Twoja to juz w ogole z powolania!

      Usuń
  4. I dobrze, to zdrowe :)
    Ja od kiedy urodziłam to tym bardziej marzę o pracy, o wyjściu do ludzi, o starannym ubraniu się i umalowaniu, o odskoczni od domu i o odpoczynku - bo przy dziecku odpocząć się nie da.
    Niestety to u mnie niemożliwe, bo prowadzimy coś swojego i zajmuje się tym mąż, poza tym praca jest na miejscu, przy domu, więc przerąbane, bo tkwisz w tym cały czas.
    Dopiero od niedawna mąż pomaga mi trochę przy małej, bo prze prawie dwa lata spędzałam z nią czas sama, przez co jestem tak przemęczona, że nie mogę w ogóle wyjść z tego stanu, bo do tego jeszcze dom do ogarnięcia.
    Olce wychodzą piątki i jest strasznie :( Jest bardzo marudna i rozdrażniona.
    A co u Twojego synka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mlodym bede musiala post napisac w koncu. Kiepsko zasypia wieczorami, co daje sie nam we znaki.... po piatkach nie ma sladu.

      A wlasny biznes jest fajny, bo sie jest samemu sobie szefem:-)

      Usuń
  5. Taka praca, w której czujesz się potrzebna jest najlepszą jaką możesz mieć. Tym bardziej, że jeszcze słyszysz wiele ciepłych słów pod swoim adresem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda,to niezmiernie mile...:-)

      Usuń
  6. Masz szczescie. Dzisiaj miec prace, ktora sie lubi to rzadkosc. Czesto pracujemy, bo musimy. Ja mam prace stresujaca i ludzi do niczego, ale coz... pracuje, bo za cos trzeba zyc! Powodzenia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I madre podejscie, trzeba za cos zyc:-) nie kazda praca jestfajna, ja tez nie zawsze mialam tak jak teraz, bywalo ciezko.

      Usuń
  7. Mam nadzieję, że kiedyś znajdę taką pracę. Masz dużo szczęścia, że Cię doceniają a zajęcia dają satysfakcję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdziesz, tylko trzeba troche pomoc szczesciu

      Usuń
  8. Tak pozytywnie, ale Ci zazdorszczę. Myślę, że ludzie lubiący swoją pracę dobrze ją wykonują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, zupelnie inaczej sie pracuje jak sie lubi to co sie robi i inaczej wstaje sie rano do pracy:-)

      Usuń
  9. Chciałabym czasem pójść do pracy, choćby na 2 dni w tygodniu, 3 dni. Zeby odpocząć, zatęsknić, docenić co mam. Niby się docenia, szanuje, cieszy się z tego jak jest. Jednak jak się pójdzie do pracy na te kilka godzin i trzeba pobyć bez dziecka i tej codzienności, docenia się bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Predzej czy pozniej do pracy i tak trzeba isc, nie pracowac wcale to zbyt duze ryzyko dzid, szczegolnie jak sie ma dzieci, a pol etatu to tez niezly pomysl!

      Usuń
  10. a ja nie lubię swojej pracy. przychodzę odrabiam swoje. zgarniam kasę co miesiąc i tyle. jakbym zarabiała cztery razy więcej to bym lubiła

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię swoją pracę, daje mi chwilę wytchnienia, pozwala zapomnieć o codziennych problemach, tylko pensja niezbyt zadowalająca, ale coś za coś. Kiedyś pracowałam w miejscu, gdzie nie lubiłam chodzić, to była totalna porażka, człowiek już od samego rana denerwował się, że musi tam iść. W niedziele wieczorem to aż mnie w dołku ściskało.
    Pomimo tego, że lubię swoją pracę, to bywają takie dni, że cały czas myślę tylko o Franiu i o powrocie do niego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stresujaca praca to dokitu praca, lekki stresik nie zaszkodzi, ale zyce w stresie przez prace to nic dobrego, tylko moze zasxkodzic, nie warto

      Usuń
  12. Ja też lubię moją pracę, ale odkąd wykonuję ją w domu straciła sporo ze swojego uroku. Mam nadzieję, że za jakiś czas będę mogła wrócić na normalne tory i przenieść swoje obowiązki gdzieś, gdzie będę mogła się na nich skupić o wiele bardziej. I dodać te obowiązki, z których zrezygnowałam właśnie z powodu zasiedzenia domowego;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze mieć taką odskocznię od "problemów" nawet w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama przesiedziałam rok w domu, więc z pewnością taki "urlop" mi wystarczył i do pracy poszłam z dużym entuzjazmem. Pewnie niektórzy nie mogą zrozumieć, jak da się lubić pracę, ale wszystko zależy od doświadczeń.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale, najważniejsze to lubić to co się robi. My kochamy naszą pracę!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...