czwartek, 4 czerwca 2015

Jestem, po czasie.

Trudno wrócić po takim czasie. Ale w jakiś sposób brakowało mi pisania, tych umykających chwil, bo jednak zapisując do wielu rzeczy można wrócić, powspominać. Poznałam tutaj też tyle wspaniałych osób. Zatem jestem, teraz mam nadzieję regularniej. To, że nie było mnie tu, nie znaczy, że nie bywałam u Was, jestem na bieżąco;)

Kochani! Co u mnie? Mój synuś ma 2 latka i 8 miesięcy, jest przekochany, ale sprawia nam trochę problemów z jedzeniem i z mową, co nas martwi, ale o tym jeszcze będę pisać. Od września idzie do przedszkola, do którego go zapisaliśmy - blisko domu, chodzi tam córeczka szwagierki, jest rocznik starsza od mojego Szkraba, jak myślę o przedszkolu, to ogarnia mnie jakieś uczucie lęku,ale z drugiej strony tłumaczę sobie, że każdy z nas przez to przechodził i to następna kolej rzeczy w dorastaniu naszych dzieci;)

Z innych spraw trochę by opowiedzieć, ale pozwólcie, że karty będę odkrywała stopniowo i nie wszystkie od razu;)

 Kwiatki na balkonie zasadzone, doszło jeszcze jedno drzewko i czerwone pelargonie;)
 

12 komentarzy:

  1. Witaj Madziu!!! Dobrze, że do nas wróciłaś.
    Piękne bratki. Moje dziś właśnie zakończyły swój żywot- część sama padła i te wylądowały w Elizki koszyczku na procesję, a reszta zostanie wyniesiona na działkę- może tam im będzie dane jeszcze trochę pocieszyć nasze oko.
    Naprawdę cieszę się, że znów to z nami będziecie.
    Buziaki dla Synusia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram sie byc regularnie brakowalo mi tego!:-)

      Usuń
  2. Super, że wróciłaś.
    Czekam na kolejne wpisy i relacje z ostatnich waszych 6 miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
  3. No helołłłłłłł! Jak ja się cieszę! :)
    Ściskam Was, Madziu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciezko bylo sie zebrac ale jestem:-) sciskam!

      Usuń
  4. Ooo myślałam ostatnio o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz:-) a jak Twoja sliczna coreczka?

      Usuń
    2. Żywe srebro i rządzicielka :) Też mamy problem z mową.

      Usuń
  5. Mój synek też od września do przedszkola idzie będziemy przeżywać to razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bedzie co przezywac...troche sie boję!:-)

      Usuń
  6. Witaj z powrotem:) mam nadzieje,ze wszystko juz ok:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...