niedziela, 19 lipca 2015

Jestem w ciąży.

Spodziewam się dziecka.

Jesteśmy z mężem bardzo szczęśliwi, chociaż obecna ciąża nie przebiega zupełnie gładko i jest zupełnie inna od pierwszej. Staram się być dobrej myśli i mocno trzymam się nadziei, że uda mi się urodzić zdrowego dzidziusia:-)


Długo o tym nie pisałam. O ciąży nie wiedział nikt z otoczenia, oprócz męża dopóki nie minął pierwszy trymestr. Czasem było mi bardzo ciężko, tym bardziej, że nie czułam się dobrze i miałam natłok trudnych myśli...

Dostałam wspaniałe wsparcie od cudownych dziewczyn w początkowych, bardzo trudnych okresach- od AniMarty i Kasi. Z całego serca Wam dziękuję...

Czasem nie mogę uwierzyć w to szczęście jakie mnie spotkało. Nie chwaliłam się, nie mówiłam głośno, nie chciałam zapeszać, bo przecież zawsze coś złego może się wydarzyć..., ale też nie mogę dłużej ukrywać czy udawać że tego nie ma. Może im więcej osób pomyśli o nas ciepło, prześle pozytywną energię, czy pomodli się, może to sprawi, że nasze szczęście się dopełni. Bardzo tego pragnę. I dopiero od niedawna planuję, marzę, bo każdy upływający tydzień daje mi nową nadzieję i dodaje sił.

I nie mogę się doczekać naszego małego cudu, który rośnie u mnie pod sercem. 


31 komentarzy:

  1. Wow tak prosto z mostu napisałaś, trzy razy czytałam. Gratuluję :)
    Zdradzisz kiedy termin?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle czasu zwlekalam, ze tak wprost bylo najlepiej, a termin zdradzę w najblizszym czasie:-)

      Usuń
  2. Gratuluję i trzymam kciuki aby wszystko było dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kciuki sie przydadzą, dziekuję:-)

      Usuń
  3. :* :* :* obie wiemy, że cuda się zdarzają :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda!:-* aby i mnie cud spotkał, to juz mi nic nie trzeba będzie:-)

      Usuń
  4. No nareszcie! ;) Ufff...
    Megi, Ty wiesz... Będzie dobrze! Jeszcze troszkę, jeszcze chwilkę i będziecie w czwórkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze troszke zostało:-) mi kazdy tydzień z jednej strony szybko mknie, a z drugiej się dłuży.

      Usuń
  5. Gratulacje!!! przybij piątkę :) ja jeszcze dwa miesiące do terminu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przybijam piąteczkę:-) Jak Bóg da,to nasze maluchy bedą w podobnym wieku:-)

      Usuń
  6. :) Gratuluję! I przyznam, że tak tyci, tyci zazdroszczę, bo sama bym chciała być. Jesteś w tym samym tygodniu co moja siostra, więc tym chętniej będę do Ciebie zaglądać i przesyłam ogrom pozytywnej energii. Do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli tego pragniecie z męzem,to pozostaje wziac sie do działania:-)

      Usuń
  7. Cieszę się, że mogłam już wcześniej ciepło o Was myśleć i czekać z Wami. To już niedługo, już, już... Strach to paskudne uczucie, ale takie bliskie ciężarnym mamom...
    Trzymajcie się Kochani!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety chyba do końca sie bedzie za mna ciągnął.. dziekuję:-***

      Usuń
  8. Gratulacje, witaj w gronie :) Też potwierdzasz, że każda ciąża zupełnie inna. Dreszczyk emocji przeszedł moje ciało jak tylko otworzyłam Twojego bloga :) Cieszę się i życzę powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thx,a Tobie szczęśliwego rozwiązania, bo to tuż tuż, i racja, kazda ciąza jest inna.

      Usuń
  9. Ale swietne wiesci! Gratuluje i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kazda para kciuków jest na wagę złota:-) pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  10. Gratulacje!!! Wszystko będzie OK.:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje!!! Wszystko będzie OK.:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Napisałabym "trzeba to opić" ale w takiej sytuacji "gratuluję z całego serducha" :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Na alkohol mam nadzieje sobie jeszcze poczekac:-) thx:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietna wiadomosc i spokojej ciazy zeby ciaza przebiegala wkoncu spokojnie i byla piekna! Zawsze trzeba byc dobrej mysli odpoczywaj i dbaj o Siebie a zaniedlugo cud bedzie z Wami;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za tak mile słowa! Masz racje, trzeba byc dobrej mysli:-)

      Usuń
  15. Bardzo rzadko zaglądam ostatnio na bloga, a tu takie wspaniałe wieści. Z całego serca Ci gratuluje i życzę, żeby wszystko było jak najlepiej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziekuje:-* szkoda,ze malo zagladasz,mam nadzieje, ze u Szymonka wszystko dobrze, moze tez szykuje sie do przedszkola:-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...