środa, 9 września 2015

Narodziny. Maleńka jest już z nami.

2 września o 9.00 rano przyszła na świat nasza cudowna córeczka. 
Waga maleństwa 4000 gr, dł 57 cm.
10 apg, urodzona przez cesarskie cięcie.


Na razie uczymy się siebie i życia we czwórkę. Czasem jest ciężko,ale kiedy maleńka się usmiecha przez sen wierzę, że wszytkie trudności da się pokonać.

Synuś bardzo pozytywnie, głaszcze siostrzyczkę i mówi,że ją kocha:-)
A dumny tata? :-)
Bez niego nie dałabym rady! Jest ogromnym oparciem dla mnie i całej naszej czteroosobowej rodziny.

A malutka skradła mu serce od pierwszego wejrzenia.

38 komentarzy:

  1. Ale śliczności! Dużo zdrówka dla Was i siły dla mamusi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i wszystkiego dobrego dla całej czwórki. Niech się Malutka (hmm, nie taka mała) zdrowo chowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi sie wydała taka drobna, syn mial 4500 i byl okrąglejszy malutka do niego jak taka kruszynka:-)

      Usuń
  3. Ojej jaka śliczna kruszynka 😊Gratulacje dla Was 😊Wszystkiego Dobrego i dużo zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Ciebie i Męża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mąz dumny jak paw ze swojej córeczki:-)

      Usuń
  5. Madziu! Gratuluję Wam z całego serca!
    Początki bywają trudne, ale najważniejsze to mieć świadomość, że to mija :)
    Cieszę się z Wami i trzymam kciuki za wszystko.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczatek byl trudny... pozniej troche lepiej, naprawde sie ciesze ze wszystko dobrze sie skonczylo i ze mam swoja coreczke przy sobie.

      Usuń
  6. Chyba Cie przyciagnelam,bo myslalam dzis o Tobie,czy juz jest po,czy czekasz:) Gratuluje i troche zazdroszcze ;) Niunia przesliczna <3 Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz niedlugo i Ty bedziesz tulić swoja coreńke w ramionach!

      Usuń
  7. Gratulacje!!! Śliczna dziewczynka :) Dużo spokoju i odpoczynku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thx,ale na odpoczynek nie liczę, przy dwojce ciezko o to:-)

      Usuń
  8. Gratuluje! Jaka duza panienka!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. GRAATULACJE, PIĘKNA DZIEWCZYNKA:-))) - Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje dziewczyny,

      Iza,fajnie Cie znowu widziec:-)

      Usuń
  10. Gratuluję Ślicznej Córeczki :) my również uczymy się wspólnie funkcjonować i idzie nam coraz lepiej. Dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powolii i my wychodzimy na prostą:-) dziekuję za gratulacje i zyczenia:-)

      Usuń
  11. Gratuluję <3 Piękna, duża, zdrowa dziewczyna! Z czasem nauczycie się siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujè:-* jest coraz lepiej ,chociaz poczatki trudne:-)

      Usuń
  12. Gratulacje :) cieszę się niewypowiedzianie :) gdy się pragnie to marzenia się spełniają, tak pięknie jak na zdjęciu. CUDOWNIE! Teraz tylko zdrówka dla Maleńkiej (choć nie małej) na całe życie, dla Niej i dla Całej Waszej Rodziny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thx! Ty wiesz:-)marzenia sie spelniaja, warto, warto marzyć!

      Usuń
  13. Witaj, mam syna 7 lat a 8 września w święto Narodzenia Najświętszej Maryi Panny urodziłam córeczkę :)
    Spędziłam tu troszkę czasu i bardzo podoba mi się Twoje podejście do Bożej Opieki :)
    Życzę Błogosławieństwa dla córeczki i syna :) A także wszystkiego dobrego dla Ciebie - Ja również po cc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gratuluje coreczki:-)ja mam urodziny tez 8 wrzesnia:-)
      Ciesze sie,ze podoba ci sie u mnie, ja zaraz tez zajrze do Ciebie:-) pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  14. Jaka urocza! Życzę samych dobroci dla was kochane! ;-)
    www.sercabiciem.blogujaca.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna dziewczynka. Gratuluję. Wszystkiego najlepszego dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana! Moje ogromne gratulacje :) Cieszę się, że masz ukochane drugie dzieciątko :) Życie w czwórkę to wyższy poziom wtajemniczenia - uczy pokory ;) Na pewno wkrótce się nauczycie co i jak i będzie ok. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej dawno tu ie zaglądałam, a tu taka niespodzianka. Dużo zdrówka dla córeczki, radości i szczęścia w życue :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio nie mam na nic czasu, dlatego dawno tu nie zaglądałam. Wybacz i przyjmij spóźnione, ale płynące z głębi serca gratulacje :))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio nie mam na nic czasu, dlatego dawno tu nie zaglądałam. Wybacz i przyjmij spóźnione, ale płynące z głębi serca gratulacje :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:-) ach, czas... gdyby tak mozna bylo wydluzac sobie spokojne wieczory...:-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...