piątek, 2 października 2015

3 lata!

Wczoraj mój synek skończyl 3 lata. 
Cudowny, mądry, słodki i kochany.


Tyle przeżył w ostatnim miesiącu. Narodziny siostrzyczki, przedszkole i jeszcze chorował. Te dwa pierwsze wydarzenia to istna rewolucja w jego życiu, dotąd tak poukładanym. Czasem mnie zaskakuje swoją dojrzałością a czasem zachowuje się jak rozpuszczony bobas. Często wystawia moją cierpliwość na próbę. Ale jest przekochany!:-)

Waży 18,7 kg
Ubranka na 104, czasem 112 w zależności od rozmiarówki.
Nadal na noc zakładamy pieluszkę:-)
Komplet 20 zdrowych ząbków:-)

Mówi zdaniami. Nie zawsze do końca wyraźnie, ale nareszcie komunikatywny. Bardzo nas to cieszy. Z jedzeniem za to gorzej, jest okropnym niejadkiem, chociaz na zabiedzonego nie wygląda ,przeciwnie, kawał z niego faceta:-) Jest mądry i czuły w stosunku do siostrzyczki, chociaż te jego czułości są dosyć chaotyczne i muszę uważać by nie poglaskał jej za mocno i zbyt się nie przytulił.



Wczoraj przyjechała babcia i przywiozła mu domowy torcik, oczywiście nie sprobował, ale świeczki dmuchał:-)

Przyjęcie urodzinowe zrobimy mu w następną sobotę, będą goście, prezenty, kolacja, zamówię tort "z samochodzikiem"  tak jak mu obiecałam:-)

Tak mocno go kocham, bezwarunkowo i najbardziej na świecie.
Tak od początku samego i od pierwszego wejrzenia.
To mój największy skarb.
Rośnij zdrowo Kochanie!


19 komentarzy:

  1. Zdrówka, sto lat!
    Dobrze czytać Ciebie szczęśliwą!
    PS. Wróciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy:-) wiem, zagladam do Ciebie:-)

      Usuń
  2. Sto lat!
    Mój syn przy Twoim to maleństwo :-) Ale nic dziwnego gdy się nie je i nie ma po kim być dużym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moj tez nic nie je,wiekszego niejadka nie znam... dziekujemyza zyczonka!

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego, szczęścia spełnienia marzeń i pierwszych przedszkolnych przyjaźni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby sie spelnilo.bo na razie to wiecej jest w domu niz w przedszkolu:-)

      Usuń
  4. Wszystkiego co najlepsze chłopaku! Zdrówka i beztroskiej radości.
    Jak to dobrze, że każde dziecko jest inne - nasz co prawda od ponad pół roku śpi bez pieluchy, ale ubrania nosi w rozm. 92/98 :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, mojemu sie juz dupsko do pieluszki nie miesci, a na noc zakladamy te najwieksze. A rozmiarowki ubran tez sa rozne i jedt spory rozrzut,czasemubierze na 104,a czasem 112, a ma tez kilka 98:-)

      Usuń
  5. wszystkiego najlepszego dla młodocianego solenizanta

    OdpowiedzUsuń
  6. 100 lat! Rzeczywiście kawał faceta!
    Wydawało mi się, że Twój synek ma urodziny dopiero gdzieś za kilka dni.
    Moja od wczoraj 3 latka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to rowniez wszystkiego najlepszego dla Oleńki:-) jest mlodsza o 1 dzien od mojego urwisa:-)

      Usuń
  7. Sto lat, sto lat dla Trzylatka!!! Pięknie piszesz o miłości do Synka. Niech zawsze będzie zdrowym radosnym dzieckiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy:-* Wy za miesiac bedziecie miec w domu 3latkę:-)

      Usuń
  8. To naszych chlopcow dzieli kilka dni (tylko, ze moj powinien urodzic sie pod koniec pazdzietnika). Moj wazy 18 kg I ma kolo 105 cm, wiec sa bardzo podobni pod tym wzgledem takze.
    Wszystkiego najlepszego Slodziaku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To macie tez kawal faceta w domu:-) podobne parametry:-)

      Usuń
  9. Te słowa są bardzo piękne... 3 lata bezwarunkowej miłości! Czy może nas spotkać coś piękniejszego niż dzieci?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzruszyłam się czytając Twój wpis plus zdjęcie. Jakie piękne, jak pięknie, że tak go kochasz. By był zdrów i by wyrósł na wspaniałego faceta, który będzie potrafił kochać :)
    wiele dobrego dla Ciebie mądra dziewczyno

    OdpowiedzUsuń
  11. Sto lat, sto lat!!!
    Nasz też straszny niejadek... ile ja się nakombinuję żeby coś zjadł...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...