czwartek, 29 października 2015

Po lekarzu.

Poszłam dziś z niunią na kontrolę do lekarza. Pani doktor dokladnie zbadała i osłuchała malutką, no i jest poprawa od poniedziałku:-):-) w koncu dobre wiadomości. Kamień mi z serca spadł, jeszcze nie tak zupełnie, ale zrobiło mi się lżej. Zalecenia- schodzimy z inhalacji do jednej dziennie, antybiotyk nadal, do poniedziałku włącznie, w poniedziałek kontrola i wtedy najpewniej bedzie juz koniec leczenia. 

Ale sie cieszę... że jest poprawa, bo bardzo bałam się szpitala. Miałam schizy, ze antybiotyk nie działa, bo mała okropnie kaszlała, miałam czarne myśli. Uff, ale jest lepiej, teraz to dopiero bedę na nią chuchać i dmuchać:-)

I pomyśleć, ze chciałam drugiego synka. 
Że trudno było mi zaakceptować, ze noszę pod sercem dziewczynkę.
Że miłość do niej musiała się narodzić z czasem. 
Dojrzeć.
Wybuchnąć.
Teraz nie wyobrażam sobie bez niej życia!

8 komentarzy:

  1. Jejciu, a jednak zachorowala :/przykro mi..... moj Synek za czasow noworodkowych byl za malutki na antybiotyk I leczono go tylko tlenem (mial zapalenie oskrzeli).
    Duzo zdrowka dla coreczki.
    Jest urocza!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymajcie się kobietki :-) Dużo zdrówka dla całej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bedzie wkrotce dobrze, i z małą, i z synkiem, ktory juz nie bedzie tak chorował. Przedszkole wreszcie wyjdzie mu na dobre! Buziaki dla dzieci, mała sliczna:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przewertowałam posty wstecz - dzielna z Ciebie mama! Dajesz sobie świetnie radę! A córeczki są cudowne! :-) Same plusy możesz liczyć posiadając dwójkę dzieci odmiennej płci, zobaczysz :-) I podpisuję się pod wcześniejszymi komentarzami, bo córcię masz prześliczną! Dużo zdrówka dla Was wszystkich!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dobrze, że już lepiej. Chore dziecko = matka kłębek nerwów. Zdrówka dla całej Waszej czwórki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dobrze, że już lepiej. Chore dziecko = matka kłębek nerwów. Zdrówka dla całej Waszej czwórki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...