wtorek, 10 listopada 2015

... nie chcę tu muzułmanów cd.

Ku podsumowaniu. 

Natchnął mnie jeden komentarz pod moim ostatnim postem. Komentarz chwalący islam, jaka to piękna religia, gdzie kobiety z szacunkiem całuje się po rękach, że muzułmanie modlą się do Jezusa, też ciekawostki historyczne tam wyczytałam... mnie jako historyka z wykształcenia bardzo bawią takie wypowiedzi wskazujące na kompletną nieznajomość historii, czy pokładanie ufności w islmskiej propagandzie.

Jak zwał, tak zwał.

źródło

9 komentarzy:

  1. Jako historyk powinnaś zdawać sobie sprawę z tego czym jest islam. W Koranie nie ma mowy o tym co sie teraz dzieje z ta religia. Problem z Islamem jest taki, ze każdy moze Goninterpretowac, nie ma wytyczonej jak toniesz w przypadku rzymskokatolickiej religii, dlatego banda idiotów robi to co robi z ta religia. Kobieta w islamie to tez sprawa dyskusyjna, bo zgodnie z Koranem należy sie jej opieka i szacunek. Święta wojna to wojna wewnętrzna każdego muzułmanina, a nie zrzucanie i zabijanie. I jak pewnie wiesz islam akceptuje Jezusa, oczywiście nie jako Boga. Propaganda to straszne zło. To samo było z Żydami prEd wojna. A jesCze jedno, nie obawiajmy sie ich, zadne myślący człowiek nie przyjedzie do polski, tu nic nie ma. Ula

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie będę się wypowiadać na temat Koranu i tego wszystkiego, o czym nie mam pojęcia, i co- może naiwnie, ale mnie po prostu nie interesuje.
    Natomiast, przy całej sympatii do Ciebie Magda, przyznaję rację komuś, kto napisał, że z Ciebie kipi nienawiść. Nie wiem, czy tak jest, ale przyznaję- takie odnoszę wrażenie. Nienawiść, pogarda... Paradoksalnie, upodobniłaś się do ludzi, których się obawiasz. Masz prawo do własnego zdania, szanuję to, to także Twój blog, masz prawo poruszać tu tematy, jakie uważasz za ważne dla Ciebie. Jednak zastanawia mnie fakt, skąd w aż tyle agresji... W kontekście głębokiej wiary jaką deklarujesz, to się po prostu zderza ze sobą. Pisałam to już- brzydzę się przemocy, ale razi mnie tu strasznie wrzucanie wszystkich ludzi do jednego worka.
    Zobacz jak to działa- pisałam Ci o Kasi i Jej mężu. I tak sobie myślę- media nagłośniłyby, jeśli jakiś Turek w swoim kraju pozbawił żonę dokumentów, sponiewierał Ją itp. O tym się zawsze głośno mówi. Jednak o takich związkach jak Kasi, gdzie wszystko układa się pomyślnie- cicho sza. I czy to nie jest także manipulowanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam się zawstydzic z racji poglądów jakie ma wiekszosc Polakow?

      Fakt,pisze blog "parentingowy"więc temat jaki poruszyłem jest w niszy. A poruszylam go,bo jestem pełna obaw. I faktycznie kipie złością i nienawiścią jak czytam o tym wszystkim, tym bestialstwie islamu, o tym co jest w grafice wyzej. To normalne ludzkie uczucia.Moja sprawa....
      Wiem,że są zapewne w porządku muzułmanie, ok. Taka opinie ma mąż mojej kuzynki.

      Ale mogę nie chcieć tych uchodźców, mogę? Czy już nie? Bo zostanę posadzona o nienawiść itp. Czy Wy naprawdę nie widzicie problemu z jakim zmaga się Zachód? Chcecie tego tu w Polsce? Wątpię...

      Właśnie bardzo szeroko pojętą tolerancja dla każdej odmienności prowadzi do takiej zapaści.

      Warto wspomnieć, ze w przypadku większości muzułmanów tolerancja działa tylko w jedną stronę.

      Tak jestem osobą wierzącą i się tego nie wstydzę. Moja wiara nie przeszkadza mi krytykować islamu,Bo krytykuje zło jakie wyrzadzaja. Wiem, że Franciszek poprosił parafie o przyjmowanie uchodźców,wiem. Ale wiem też, ze część z już przyjętych zwiała po cichu do Niemiec bez słowa pożegnania i bez dziękuję.

      Wiem,że może kilka procent uchodźców może być ok,ale globalna większość to ludzie,którzy nigdy się nie zasymiluja i którzy zapragną stworzyć państwo w państwie.

      Ja z mojej strony już się wypowiedziałam. Kocham swój kraj,jestem dumna z jego tradycji, historii, kultury. Nie wyobrażam sobie, ze w przyszłości jakąś mniejszość będzie raził krzyż, Polska Flaga, czy Boże Narodzenie, w tym choinka na rynku. Chcę to zachować, by moje wnuki też mogły się takim krajem cieszyć.

      Usuń
    2. Magda!
      Teraz powinnam odbić piłeczkę pytaniem: Czy ja mam się zawstydzić bo mam (rzekomo) poglądy inne niż większość Polaków?
      Przecież nawet przez chwilę nie to było moją intencją, żeby Cię zawstydzać! Ty napisałaś swoje zdanie, które tak jak napisałam- masz prawo mieć. Ja mam swoje. I nie wiem, czy to już nie lekka obsesja, albo zaślepienie, ale moje zdanie wcale aż tak diametralnie nie różni się od Twojego. Boimy się tego samego. Podobnie uważamy, że kluczowa jest u rola rządu. Jeśli masz wątpliwości co do tego, c ja myślę- wczytaj się w moje komentarze pod poprzednim postem. Nie podniecam się faktem, że z netu znam jedną historię o Kasi I Jej mężu.Próbuję jdnak zachować w tym wszystkim zdrowy rozsądek. Nie poddać się panice. Wiesz, przeszła mnie taka myśl, że może powinniśmy się bać ludzi, którzy się boją, bo z tego strachu tracimy chyba jednak trzeźwą ocenę sytuacji.

      O tej rodzinie, która zwiała bez pożegnania- tak słyszałam. Zdaje się, że jakiś proboszcz się pożalił po Ich zachowaniu. Słyszałaś jeszcze jakąś podobną historię? Bo ja tylko tą jedną...
      Nie zmienię zdania, że jesteśmy manipulowani.

      I jeszcze raz to napiszę- ja Cię do niczego nie przekonuję, masz prawo do swoich odczuć. Próbowałam Ci jedynie pokazać, jak to wygląda z boku. Pozwolę sobie napisać, że moja ocena tego co napisałaś jest naprawdę obiektywna, bo bardzo Cię lubię, nie jestem w żadnym stopniu uprzedzona, żeby wykorzystywać to co napisałaś do jakiejś nagonki na Twoją osobę.
      Boimy się chyba wszyscy, ale może wymagajmy więcej od rządu, a nie wylewajmy wiadro pomyj na ludzi, których jakby nie było- nie znamy.

      A na przemoc, gwałty, nieszanowanie kobiet oczywiście mojej zgody nie ma. To chyba oczywiste. Mam też wrażenie, że wszyscy, którzy nie wypowiadają się wprost przeciwko uchodźcom uważani są za bezmyślne osoby, które nie widzą problemu, zagrożeń...

      Usuń
    3. Warto dodać, że ta rodzina co uciekła bez pożegnania to byli syryjscy chrześcijanie (ściągnięci do parafii w Śremie przez fundację Estera, łatwo wyguglać). "Mam się zawstydzić z racji poglądów jakie ma wiekszosc Polakow?"-to naprawdę nie jest argument na poziomie, za swoje poglądy odpowiadamy sami.

      Usuń
  3. Zgadzam sie w calej rozciaglosci z tym, co w ostatnich 2 komentarzach napisala Marta W. Co wcale nie oznacza, ze, ze mam cos do Ciebie, Megi. Jednak nie potrafie zrozumiec, skad bierze sie taka ogromna nienawisc do innych ludzi, jacy by nie byli, skoro jest sie chrzescijanką, skoro tak czesto podkresla sie fakt, ze wiara, ze jezus, ze miloscdo blizniego jest sprawa najistotniejszą. O to tylko mi chodzi i Marcie W. chyba tez. Megi, nam tez sie nie podoba plityka wobec tak istotnego problemu, jakim są obecnie uchodzcy. Jednak nie mozna wszystkiego uogolniac i wkladac do jednego worka. Wszedzie są ludzie dobrzy i zli, wartosciowi i przestepcy. Nie zrozumiem jednak dlaczego moje dziecko mialoby nie chodzic do szkoly albo miec kontakt z dziewczynka muzulmanka, jesli bylaby to dziewczynka wartosciowa. Czy kazda rodzina muzulmanska to rodzina zła??? Gdzie nasza tolerancja??? Gdzie ta milosc blizniego??? Tez sie boje o przyszlosc, ale nie oceniajmy wszystkich jedna miara!!!
    Pozdrawiam Was, dziewczyny, i Ciebie, Megi, i Ciebie, Marto:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. No i ja myślę jak dziewczyny powyżej. I także podkreślam, że nie zmienia to mojej sympatii do Ciebie. A co do rodziny, która "zwiała" z parafii ja gdzieś czytałam, że to chrześcijanie właśnie byli... Ale jaka prawda - nie wiem. Wielu rzeczy nie wiem. Ale tak czuję, że nie dobrze jest się złościć, na ludzi, których życia nie znamy. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwazam, ze takie masowa emigracja ludzi z Bliskiego Wschodu nigdy nie mialaby miejsca gdyby nie USA, ktore robia sobie co chca. Najpierw Afganistan, pote Irak, Iran, teraz Syrbia.
    Czy widzialyscie na RT (rosyjska stacja telewizyjna) co w Syrii sie dzieje?
    Bomba na bombie. Ruski pokazuja Amerykanom jakie maja sily. Stany nie sa dluzne. Tragedia rosyjskiego samolotu pasazerskiego daje duzo do myslenia. Osobiscie Amerykanie tak mi graja na gula, ze az nie mam slow.
    Wracajac do muzulmanow. Ich kraje zostal ograbione na oczach Europy I swiata. I nikt nic nie robi. Dlaczego? Bo stoi za tym kasa....
    Nikt nie wychyla glowy, nikt nie reaguje oprocz Rosji, ktora ma powyzej uszu panoszenia sie Stanow.
    Ci biedni ludzie gdzie maja sie podziac?
    Uciekaja wiec jak najdalej, przez morze , ocierajac sie o smierc.
    Nie mowie , ze ich chce w Europie.
    Mowie - obalcie rezim USA w tych krajach I dajcie ludziom spokojnie ulozyc sobie zycie tam, gdzie byc powinni,
    Swiat schodzi na psy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo!a to mnie zaskoczyła Taka wypowiedź, bardzo logiczna. Co do USA masz bardzo duzo racji. To przez ich interwencje zbrojne jest co jest(w tym państwo islamskie) . Źle robią pchajac się wszędzie i stanowiąc swój porządek. Przez to zaburzaja delikatną równowagę tamtego świata. Obalajac tamte dyktatury i wprowadzając na kilka lat demokrację i tak powodują, ze przyjdzie następna dyktatura tym razem bardziej radykalna.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...