czwartek, 26 listopada 2015

The best Christmas movie ever:-):-):-)

Co roku to oglądam. Od lat. No nie mogę! Kocham ten film przed świętami. Może i jest głupkowaty, ale za dzieciaka szalenie mnie bawił, a jak sie pojawiał w TV to wiadomo było, ze swieta już blisko:-) i bawi mnie do teraz, chicham się jak glupia, Chevy Chase jako ojciec rodziny jest genialny!

źródło
Rozumiem głównego bohatera. Kocham Boze Narodzenie i przygotowania do niego. Lubię robić wigilię,swojego czasu kupowalismy z męzem tak wielkie żywe choinki, że ledwo mieścily sie na wysokość do mieszkania. A stroić choinkę.... uwielbiam!!! Kocham te wszystkie czerwone bombki, kokardy, ozdoby, światełka, świece, figurki reniferów.... wreszcie świetego Mikołaja i prezenty!

Kiedyś chciałabym zrobic takie wielkie rodzinne święta,dom pełen gości i dzieci. 

W tym roku zaczynam z dekoracją domu juz od 1 grudnia:-) 

A Wy macie ulubione świąteczne filmy?:-)

Ok, wracam do filmu ^^

źródło
Btw, zachorowałam na taki kalendarz adwentowy jak w filmie, drewniany domek z otwieranymi okienkami:-)

23 komentarze:

  1. Moje TOP 3 :) +1
    W kolejności uwielbienia;)

    http://www.filmweb.pl/Rodzinny.Dom.Wariatow
    http://www.filmweb.pl/Zly.Mikolaj
    http://www.filmweb.pl/To.Wlasnie.Milosc
    http://www.filmweb.pl/Holiday


    A z klasyków jeszcze te :)

    http://www.filmweb.pl/film/To+wspania%C5%82e+%C5%BCycie-1946-31793
    http://www.filmweb.pl/film/Kevin+sam+w+domu-1990-6721

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, zupełnie zapomniałam o tym filmie. Dzięki za przypomnienie, też mi się podobał.
    My z Marcinem lubimy już w święta, wieczorem, jakieś lekkie komedie. Robimy wtedy kawę, bierzemy ciacho i mamy wieczór we dwoje :) Zazwyczaj pada na Bridget Jones :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach tak! Ten klasyk mi umknął! Bez Bridget ani rusz:)

      Usuń
    2. Jest jeszcze przeuroczy "przetrwać święta" z Benem Affleckiem;-) i z romantycznych-świątecznych "Ja Cię kocham a ty śpisz ",teraz już się takich komedii nie kręci:-P

      Usuń
    3. Ech, Dziewczyny! Już się tych Świąt doczekać nie mogę :*

      Usuń
    4. "A ja cię kocham a ty śpisz" też znamy, i wiesz co Magda- coś chyba jest w tym, co napisałaś!

      Usuń
  3. Też uwielbiam święta, a film? Listy do M. - płaczę za każdym razem gdy poważna pani dyrektor szuka misia dla sierotki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie widziałam tego filmu, muszę to nadrobić!

      Usuń
  4. Tez wczoraj ogladalam ten film i jak zwykle czulam sie swietnie, jak za dawnych lat!!! Wszystkie filmy, ktore wymienilyscie wyzej dziewczyny, sa swietne, tez je lubie. Ciesze sie, ze zblizaja sie swieta. Ten czas oczekiwania jest chyba najlepszy, mimo sprzatania, mycia okien:-( Nie cierpie myc okien, alle potem, kiedy wszystko lsni, tylko dobre ciacho, jak piszesz, kawusia, swiecaca choinka i ta atmosfera... To jest piekne, wiec fajnie, ze juz tuz, tuz...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie okna są ok, ja nie cierpię zmywac garów! ;-) bo niestety nie mamy zmywarki. Ale jak już wszystko błyszczy to sama przyjemność się rozsiasc przy czymś dobrym,kawka, ciacho, a co tam, święta!

      Usuń
    2. a ja uwielbiam myć gary :) ale za to nie lubię ich wycierać (szczególnie szkła, bo widać każdy zaciek :P). Z oknami już gorzej - ale za to przyznam, że polubiłam prasowanie. Teraz przy malutkim synusiu, praktycznie codziennie mam całą stertę prasowania i nawet mnie to odstresowuje :p

      Usuń
    3. Ja polubiłam mycie okien:) Kiedyś nieznosilam - to była era Ludwika z płynem, ściągaczek i ścierek które zawsze zostawiały jakieś paprochy i ciezko było doprowadzić do błysku. Teraz jest era Clina w sprayo-piance i ręczników papierowych, jedno okno - dwie minuty. Uwielbiam!:)
      Aktualnie niecierpię piekarnika, na samą myśl o szorowaniu tych zaschniętych plam przechodzi mnie dreszcz, brrrr

      Usuń
  5. To ciacho to u Marty W., ale Ty pewnie tez sobie troszke pofolgujesz w swieta, mimo dbania o figure sprzed ciazy. Zyje sie raz!!! Jeszcze raz pozdrawiam , Marte W. tez:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, w święta sobie podjem,oczywiście w granicach rozsądku ;-)

      Usuń
    2. Izunia, pozdrawiam również gorąco :* Już niemal przed świątecznie. Zamierzam w czasie adwentu nie jeść słodyczy, także to ciacho i kawa z mężem, będą jak najlepszy gwiazdkowy prezent :)

      Usuń
  6. Film świetny - to fakt! :)
    Co do samych Świąt - ja także uwielbiam tą atmosferę, przygotowania, strojenie choinki i domu! W tym roku czekają mnie pierwsze święta na swoim, więc mam duże pole do popisu :p W przyszłym tyg mam zamiar zabrać się za robienie ozdób choinkowych! Już nie mogę się doczekać :) nie jestem może wielce uzdolniona, ale takie własnoręczne "dzieła" baaardzo mnie cieszą :)
    aahh! rozmarzyłam się - to będa piękne święta! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beda na pewno! Koniecznie pochwal sie dzielami na blogu!:-)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jak to mozliwe???? To grzech!:-):-):-):-) trzeba nadrobic, do świąt jest jeszcze czas:-)

      Usuń
  8. Ja też uwielbiam ten film :)))) Po protu go kocham :) Może dlatego, że sama miałam bardzo małą rodzinę... A w tym filmie taki miły rozgardiasz :)
    Nie ma Świąt bez "Grizłoldów" :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie ma. Kewina moze nie byc, ale Griswoldowie obowiazkowi:-) tez kocham!!!

      Usuń
  9. Uwielbiam takze i nawet w przeciagu roku moge sobie poogladac:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dokladnie tak jak ja. W sumie ogladam go zawsze jak leciw tv,a przed swietami to najmilszy zfilmowych obowiazkow:-)

      Ps. Inne czesci Griswoldow tez uwielbiam:-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...