wtorek, 22 grudnia 2015

Najpiękniejszy śnieg leży w Tatrach.

Pogoda wiosenna, już 5 lat z rzędu nie będzie białych świąt, ostatnie takie były w 2010 roku...

Zapraszam zatem do oglądania moich zdjęć z najpiękniejszego miejsca w Polsce z polskich Tatr...:)
Zdjęcia z 2008 roku. Zapraszam Was na Czerwone Wierchy.


 Jak widać, pogoda kryształ. Cudownie się chodziło. Choć mróz był tak straszny, że nie byłam w stanie zamknąć zamka od kurtki bez rękawiczek, w palcach w okamgnieniu traciłam czucie. Musiałam zapinać kurtkę na raty jak ogrzałam ręce;)

A krople gorącej herbaty zamarzały w powietrzu zanim zdążyły skapnąć na śnieg. Gdybym nie widziała tego na własne oczy- nie uwierzyłabym.


 Później niestety zaczęły schodzić chmury i straciliśmy widoczność - góry białe, śnieg biały, niebo białe;) w zasadzie nie było widać gdzie horyzont i trzeba było szykować się na zejście.


Napotkało nas parokrotnie widmo Brockenu <klik>. Niesamowite atmosferyczne zjawisko;)
 Kiedy wrócimy....? Ostatni raz w 2011. Później ciąże, maluchy... tak myślę, że 2017... po 6 latach! Zostawimy dzieci dziadkom i pojedziemy na tydzień. Jak za starych, dobrych czasów. O tak!


12 komentarzy:

  1. No, to chociaż na zdjęciach sobie taką biel pooglądam ! Dzięki :)Oby wypad zaplanowany z takim wyprzedzeniem faktycznie się udał i doszedł do skutku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj,nic więcej mi nie trzeba. ...marzę o tym...

      Usuń
  2. My byliśmy w Tatrach w styczeń/luty 2012- było bajecznie. Dokładnie tak, jak na Twoich zdjęciach, tyle, że my na chodzenie się nie zdecydowaliśmy- byliśmy z E i z Babcią, poza tym brak nam doświadczenia. I potwierdzam- mróz z kosmosu po prostu :) Wstanie w nocy na siku, mimo, że nasz gospodarz grzał na maksa, było strasznie przykrym doświadczeniem :)

    Zdjęcia cudowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten tatrzański mróz jest the best. Aż skrzypi;)) ja zimę taką piękną uwielbiam. A to góralskie grzanie w piecu...a jak pachnie! Często tu gdzie mieszkamy jak zrobi sie chłodno i zaczynają palić w piecach, mówimy do siebie, ze pachnie jak w Zakopanem. ....

      Wiesz, tu byliśmy na czerwonych Wierchach, śniegu dużo nie było bo to listopad;) ale akurat na zdobywanie doświadczenia: )

      Usuń
  3. Ojej jak pięknie!
    Cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) polskie Tatry to najpiękniejsze góry na świecie;)

      Usuń
  4. Jakie cudowne góry!!! Nie byłam w nich... od sześciu lat... Bardzo mi ich brakuje:/ Może w 2016... rok przed Tobą, przetrę szlaki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, korzystaj póki możesz!;-) później może już nie być tak łatwo ;-)

      Ja też za nimi tęsknię. Czasem sobie marzę i wspominamy z moim menem jak to bywało tam pięknie. I szalenie. Aż łza się w oku kręci ;-)

      Usuń
    2. Czekam niecierpliwie, aż się zrobi trudno - z wiadomego powodu;)

      Usuń
  5. Kurcze, nie dane mi było ocenić... widziałam tylko śnieg w centrum. Mam nadzieję, że nadrobię!

    Wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...