piątek, 15 stycznia 2016

Moje włosy po farbowaniu.

W zeszłym tygodniu pofarbowałam  włosy szamponem Cameleo na bazie naturalnej henny. Wybrałam kolor rudy. Prawdziwie rude włosy były i są moim marzeniem od zawsze, a kolorem idealnym i idealnymi włosami są włosy Nicole Kidman z filmu "Totalna magia ".


Jednak by uzyskać mój wymarzony kolor musiałabym udać się do fryzjera i najpierw rozjaśnić włosy, dopiero później pofarbowac. Myślałam też o leciutkim, delikatnym rudym rozjaśnieniu  niektórych pasm, w zasadzie to pasemka kojarzą się z blondem, a ja chciałabym mieć rude.

Uwielbiam rude włosy! Mają w sobie coś magicznego, dla mnie są najpiękniejsze. Ale nie czerwone, nie mahoniowe, nie burgund, ale prawdziwy rudy wpadajacy w złoty pomarańcz. Może kiedyś... może pod koniec roku jak córcia będzie na tyle duża, ze będę mogła wyjść z domu na trzy godziny....

Ok, przed farbowaniem wyglądały tak:


Efekt po farbowaniu jest następujący:


Szampon trzymałam dłużej, nie 30 min, a 45, można.


Jak widać zmiana jest bardzo delikatna, jakby włosy dostały rudawej poświaty.

Teraz marzy mi się, by pofarbować je henna z prawdziwego zdarzenia, myślę o tej słynnej hennie Khadi.

Moje włosy obecnie są osłabione po ciąży,  wypadają okropnie. Niby tak jest, ze w ciąży przestają i to co nie wypada w ciąży musi wypaść po ciąży, już raz to przechodzilam. Jednak ilości jakie znajduje wszędzie są zatrważające, muszę przetrwać. Biorę tabletki ze skrzypem, myję ziolowym szamponem bez chemii.

Mam nadzieję, że dzięki hennie Khadi moje włosy odzyskają wigor i mam nadzieję rudy, piękny blask. Pofarbuję na wiosnę.

A Wy macie doświadczenie z farbowaniem  henną?

8 komentarzy:

  1. Od zawsze miałam blond włosy i farbuje na blond bo bardzo mi ściemniały po ścięciu. A taki rudy marchewkowy kolor jest cudowny bardzo mi się podoba i sama bym taki chciała ale się wacham.

    Masz śliczne włosy , takie długie. Kolor i pasemka wyszły super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne wlosy i ile ich;)wlosy po przefarbowaniu wygladaja zdrowiej i bardziej sie blyszcza ;) ja mialam juz kazdy kolor na wlosoach teraz chce zetnac na dlugiego boba,bo fryzura moja to albo kucyk albo kok;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie farbowałam włosów henną, ale bardzo spodobał mi się efekt na Twoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne włosy!
    Od razu po zafarbiwaniu widać, że nabrały blasku, są świeże i ożywione.
    Ja całe życie blondynka, no oprócz pierwszego roku życia - wtedy miałam czarne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz cudne włosy! Moje kiedyś były aż do pasa, ale potem zaczęły lecieć dosłownie garściami po hormonalnej burzy, jaką zafundowało mi PCO. Musiałam ściąć do łopatek, chociaż siedząc na fryzjerskim fotelu wyłam jak dziecko.

    Bardzo podoba mi się efekt. Tak jak piszesz, włosy są delikatnie rozświetlone i mają subtelne refleksy, które dodają im blasku :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz tak piękne włosy, że szczena mi dosłownie opadła. Jak ich dużo :O

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również od pewnego czasu marzę o rudych i myślę, czy na wiosnę nie zmierzyć się z tym marzeniem... Zobaczymy co czas pokaże. Ale Twoje farbowanie rzeczywiście dało efekt rudej poświaty :) Uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny, pięknie Wam dziękuję za takie miłe słowa: )) jak wiadomo komplement od drugiej kobiety liczy się podwójnie, zatem dziękuję: ))))))) no miło mi bardzo: )))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...