niedziela, 31 stycznia 2016

Referendum STOP "uchodźcom" !

Od 21 stycznia z inicjatywy ruchu Kukiz ruszyła akcja zbierania podpisów poparcia dla referendum w sprawie przyjmowania "uchodźców" . Trzeba zebrać 500 tysięcy podpisów lub więcej! 


Zachęcam do zbierania podpisów, na stronie dzienreferendalny.pl/ znajdziecie wszystkie informacje i kartę do podpisów, którą możecie wydrukować i zbierać podpisy, w rodzinie, w pracy, wśród znajomych. Wypelnione karty trzeba wysłać pocztą do biura Kukiza w Warszawie, lub zanieść do koordynatora okręgowego. 

Gospodarzem w Polsce nie jest obecna ani żadna inna władza, tylko Obywatele. To Obywatele powinni decydować czy i kogo przyjmiemy do naszej Ojczyzny.

Moje zdanie na temat muzułmańskich imigrantów znacie. Zdjęcie i informacje pochodzą ze strony ruchu  Kukiz'15.

14 komentarzy:

  1. Ja nie jestem w stanie jednoznacznie się w tej kwestii wypowiedzieć. Rozumiem argumenty "przeciw", ale przemawiają do mnie również te "pro" - i nadal mam spory mętlik w głowie oraz mieszane uczucia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie najważniejsze jest bezpieczeństwo moich dzieci, dlatego jestem zdecydowanie przeciw.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również jestem przeciwna. Rozumiem ich sytuacje ale co rusz słychać o jakichś problemach z ich udziałem.
    Dla mnie nie są oni bezpieczni, może istnieje garstka takich ludzi ale nikt nie jest w stanie przewidzieć co będzie dalej gdyby zamieszkali wśród nas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie dla ten garstki którą jest porzadna nie zaryzykowalabym. Jak widzę co się dzieje zagranicą to ogarnia mnie strach. Ostatnie wydarzenia które pokazały zachowania imigrantów na basenach uświadomiły mi powtórnie, ze ich i nas dzieli potezna przepaść. Nie chce mieć z nimi nic do czynienia, nie chce ich w moim kraju,bo stanowią zagrożenie. A ja chcę żyć w kraju bezpiecznym.

      Usuń
  4. przeciwna... może ktoś powie, że jestem egoistką... NIE! ja myślę tylko o swoich dzieciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego egoistką? Bo myślisz o bezpieczeństwie swoich dzieci? Ja tez o tym myślę. Polska to nasz kraj, mamy PRAWO czuć się tu bezpiecznie, mamy prawo zachowywać się jak chcemy,bo to nasza Ojczyzna i nasze miejsce na ziemi. I naszych dzieci, wnuków.

      Usuń
  5. Powinni to scierwo odeslac boeingami do Amerykanow, to oni w koncu wszczeli u nich wojnę. Merkel juz dawno powinna stanac przed sadem, czemu ona jeszcze rządzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinni ich zawracać, jak robią Australijczycy. Bo to co jest teraz to muzułmańska inwazja. Nic dobrego to nie przyniesie!
      A Merkel ma wsparcie bogatej finansjery, Sorosa i wszystkich poprawnych politycznie lewaków. Chociaż coraz mniej Niemców ja popiera, szkoda,ze za pozno. Zaprowadziła kraj na krawędź zagłady. Niestety następne hordy imigrantów czekają na wiosnę by znów do EU "uchodzić" .

      Usuń
  6. Jak najbardziej popieram! Dlaczego mielibyśmy pozwalać innym, obcym ludziom wejść na nasz teren i krzywdzić naszych obywateli?! Gdyby jeszcze były to kulturalne osoby, naprawdę potrzebujące wsparcia to też inaczej, ale "ludzi", którzy wyrządzają takie krzwydy?! Absolutnie nie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogarnia mnie groza i wściekłość jak widzę co imigranci robią zagranicą. Niemcy, Szwecja, Francja to przegrane kraje, które przez swoją politykę otwartych drzwi żyją w strachu. Nie są już u siebie i u siebie się nie czują. Oczywiście są też Niemcy przeciwni (np ruch Pegida) ale niestety póki rządzi Merkel wiele się nie zmieni. My jako kraj nadal jesteśmy krajem jednolitym narodowo i religijnie i w tym jest nasza siła i bezpieczeństwo.

      Usuń
  7. W wiarę chrześcijańską nie jest wpisana nienawiść.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem jak najbardziej za referendum. Nie chodzi mi o to, by nie udzielić pomocy potrzebującym, ale islam jest wrogą nam religią - wystarczy zobaczyć, co jej wyznawcy robią na Zachodzie. Moja kuzynka, która mieszka w Koloni w Niemczech już kilka lat temu mówiła, że są w mieście ulice "muzułmańskie", na których Niemcy dla własnego bezpieczeństwa nie mogą wchodzić, bo to grozi pobiciem. A teraz podobno jest jeszcze gorzej: gwałty na małych dziewczynkach, zastraszanie, bijatyki na ulicach. Dla bezpieczeństwa swoich dzieci jestem przeciwna wpuszczaniu islamu do Polski. Jeśli trzeba, to niech pomagają uchodźcom - katolikom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Islam i my to dwa różne światy. Nasza cywilizacja i ich obyczaje stoją na dwóch różnych biegunach. Oni powinni zostać tan gdzie ich miejsce, czyli tam skąd pochodzą. Bo tutaj to nasza Ojczyzna, od zawsze. Oni tu nie pasują, nie potrafią się zachować, są zagrożeniem. Im trzeba nawet tłumaczyć jak mają traktować kobiety i jak się zachowywać na basenie.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...