niedziela, 20 marca 2016

Uparta...

Trzy dni próbuje nauczyć moją córcię pić z butelki.
I nie chce!
Zaciska usteczka, odwraca główkę i koniec!


Nie wiem o co jej chodzi.
Mleczko mamy z laktatora świeżutkie.
Butelka Avent Natural- czyli ta,która ma płynnie łączyć karmienie piersią i butelka. A tu lipa!

Za nieco ponad trzy miesiące wracam do pracy i chciałabym, by w czasie jak będę w pracy mała piła moje odciągnięte mleko z butelki.

Tak było z synkiem, równo rok odciagałam dla niego mleko laktatorem by miał swoją porcję jak ja będę w pracy i bez problemu pił z butelki. Jak go uczyłam z niej pić, to załapał od razu jak tylko poczuł mleko: ) taki z niego był smakosz i mały obżarciuszek.: )

A Niunia?
Nie chce. Mleko jej leci, połknie, ale ssać smoczka nie chce.

Dziwne, bo uspokajające używa!

Trochę się martwię, ze się nie nauczy i wtedy dopiero będę w ciemniej du....e. 

23 komentarze:

  1. Może butelka jej nie odpowiada? Moja tez długo nie chciała butelki a teraz sama patrzy ,że stoi i chce z niej pić. My mamy lovi i nuk córeczka lepiej sobie radzi z tą z nuk bo ma taki mały/krótki trzpień smoczka .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam Avent,bo synuś z nich pił chętnie,a z Nuk nie chciał. Może mała się przekona za jakoś czas, fajnie by było bo aż trzypak Aventow kupilam :)

      Usuń
    2. Może jednak się nauczy ;) trzy dni to krótko ,moja Gabi po trzech miesiącach dopiero zaakceptowała butelkę jakakolwiek. Przedtem nawet nie chciała wziąść smoczka do buzi.

      Dzieci to wybredni konsumenci ;)
      Synek używał butelek Avent i żadnych innych nie tolerowł.

      Usuń
    3. To tak jak mój, mój tylko Avent Natural używał: ) to bardzo dobre butelki.
      Być może trzy dni to faktycznie za mało. Za dużo bym chciała od razu: )

      Usuń
  2. Oj nie wiem, moje dzieci z butelki nie piły nigdy, za to z niekapkami faktycznie tak było, że czasem dopiero drugi czy trzeci model "pasował" i z niego piły... Może tu też tak jest i wystarczy butlę zmienić na inną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, spróbuję, w zanadrzu mam canpol jeszcze. A u mnie syn np z niekapkow wcale nie chciał pić,i teraz przestawiam go na normalny kubek i są awantury: P
      Ja zwariuje: )))

      Usuń
  3. Spróbowałabym butelki z takim spłaszczonym smoczkiem, model chyba Nuk. Jest bardziej podobny do brodawki mamy podczas picia mleka. Nam Nuk pomógł, gdy próbowaliśmy nauczyć Gisię ssać smoczek - inne modele odrzucała. Wodę i soki pije wprawdzie z butelek Avent, ale gdy próbowałam jej podać mleko przez butelkę, to z żadnej nie chciała - akceptuje tylko pierś. Może Twoja córeczka należy do tego samego gatunku, który mleko chce tylko z piersi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby nie, liczę ze się nauczy.jak skończy 10mcy muszę wrócić do pracy,do tego czasu musi potrafić pić z butelki!

      Nuk jest bardziej miękki faktycznie, chyba nie zostanie mi nic innego jak spróbować.

      Usuń
  4. Jak już wiesz- nie pomogę. Ale może tak, jak dziewczyny piszą- spróbuj inny model. Poza tym w lipcu, to będzie już duża panna- może przejdzie mleko w niekapku? U nas to się nie udało, także na temat uparciuchów coś wiem.
    W każdym razie powodzenia i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, a ja właśnie doświadczenia z niekapkami nie mam. Mamy dwa,ale starszak nie chciał z nich nigdy pić i efekt dzisiaj taki, ze jest nadal butelkowy, a picie z kubka idzie jak po grudzie.

      Usuń
    2. Megi to może rzeczywiście daruj sobie butelkę ze smokiem i od razu wprowadzaj kubek niekapek z miekkim dzióbkiem lub 360? Nie będziesz wtedy miała takiego problemu jak z synkiem, a i on jak zobaczy że siostra nie pije już z butli to też się przekona. Moje chłopaki tak gdzieś od pół roku mieli już niekapki, wcześniej, wyłączając trudne butelkowe początki tylko pierś, i bardzo szybko nauczyli się pić sami ze szklanki, młodszy ma półtora roku i pije tak jak wszyscy, starszemu jeszcze szybciej to poszło.

      Usuń
    3. Niby można, ale też babcie zajmą się niunią jak wrócę do pracy, a one nie wyobrażają sobie dziecka w tym wieku i bez butelki.
      Ale wyciagajac wnioski ze swoich błędów będę córcię o wiele, wiele szybciej uczyć picia z kubeczka!

      Usuń
  5. Inny model, to prawda! U mnie Kubuś chciał pić tylko z butelek love.
    Pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak to będzie u nas. Sama jestem ciekawa.

      Usuń
  6. Moim dzieciom smoczki aventu ani żadne wymyslne nie podpasowaly. Pily ze zwyklych smokow z rossmana. Tyle ze u nas byla odwrotna kolejnosc, najpierw butla przez pierwsze mies, a potem piers. Na odwrot nie było potrzeby :) albo niekapek lub kubek 360- sa dzieci ktore po maminej piersi nie przejda na smoczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, są takie maluchy, byle moja nie była jednym z nich!
      Mama mi przywiozła butelkę Canpol, może ta małej podpasuje.

      Usuń
  7. Cierpliwości. Jedno dziecko uczy się szybciej drugie natomiast wolniej. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach,ale kamień by mi spadł z serca, gdyby się nauczyła, nie wiem dlaczego naiwnie sądziłam, że nauczy się tak szybko jak syn,a przecież dzieci są różne.

      Usuń
  8. Moja bratowa też miała z tym problem, zmieniła butelkę i problem zniknął.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może faktycznie to kwestia butelki, choć syn od razu Avent zaakceptował, może z czasem ona też się przekona, no a jeśli nie, trzeba będzie szukać dalej.

      Usuń
  9. Moj synek prawie 11m I ani butelki ani smoczka, nic nie chcial a ja za 2 miesiace do pracy wracam... Tez sie boje alke SA I inne metody, po pierwsze dzieci glupie nie sa I jesli Ty jej podajesz butelke z mlekiem to dlaczego mialaby zaakjceptowac jesli ma piersi z mlekiem tuz obok? Znam wiele takich przypadkow. Ja syna nawet nie bede uczyc juz butelki w tym wieku, OD razu kubek, I mam juz genialny kubek Doidy, bardzo polecam bo picie z niego jest podobne do ssania piersi. Mezowi wypil tak czesc mleka a czesc z lyzeczki, I tez sie da. Polecam Doidy cup a jesli koniecznie musi byc tak jak Ty chcesz czyli butelka to sprobuj calma teat OD medeli, to juz w ogole najnowszy wynalazek, mleko leci tylko gdy dziecko ssa, zupelnie jak na piersi I dzieci ktore SA Na mm I nigdy nie ssaly piersi nie umieja z niej pic bo cala czynnosc picia, zaa ngazowanie miesni twarzy itd jest bardzo podobne jak przy karmieniu piersia. Sama musze sprobowac z synkien ale w sumie ciesze sie ze pije z kubka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podpowiedź, sprawdzę tą butelkę Medeli, uważam, że Medela to najlepsza firma,która produkuje tego typu rzeczy. Mam nadzieję, zw córcia się nauczy pić mleczko z czegoś innego niż cyc, tak będzie o wiele łatwiej i ja będę spokojniejsza.

      Usuń
  10. Nie wiesz kochana? Psikus taki :) zawsze jest odwrotnie niżbyśmy chcieli...
    Mój Synek na przekór moim pragnieniom zdecydowanie zbyt szybko polubił tę butlę! A musiałam go dopajać glukozą przez żółtaczkę noworodkową

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...