wtorek, 19 kwietnia 2016

Franciszek to miękka faja!


Tyle w temacie.


19 komentarzy:

  1. A co zrobił??
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio za całokształt, niestety.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. ...sama nie myślałam,że będę musiała to napisać.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jest zbytnim idealistą, wręcz utopistą, długo by pisać, sam fakt nawet ostatniej jego wizyty na wyspie Lesbos.

      Usuń
  4. Nie będę oryginalna - ??? Papież Franciszek? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie będę oryginalna - ??? Papież Franciszek? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię Franciszka. Jest zupełnie inny niż sztywny i milczący Benedykt. Bardziej przypomina aktora Wojtyłę.
    Mnie się podoba jego idealizm. I tak dużo nie może zrobić, bo kardynałowie i biskupi mu nie pozwolą.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubiłam bardzo Benedykta XVI, to był konkretny gość! Godnie zastąpił Jana Pawła II. Miał charakter.

      Usuń
  7. A dla mnie to ten papież jest godny hasła Santo Subito, właśnie za całokształt, za nie zamiatanie pod dywan pedofilii w kościele, za postawę prawdziwego chrześcijanina, za skromność, nie mogę się doczekać jego wizyty w Polsce, tylko ciekawe gdzie nasi księza i biskupi majątki pochowają. Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo Magda :) Końcówka najlepsza :)
      Mnie też w większości kwestii ujmuje Jego postawa.
      Ale rozumiem Megi, że masz wobec Niego inne oczekiwania.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Niestety niektórzy chcą być bardziej święci niż papież. W tych dzisiejszych czasach, gdzie "prawdziwy katolik" zieje nienawiścią w imię Boga, Franciszek jest jedyną nadzieją na normalność. A reszta powinna się od niego uczyć. Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczyć się? Czego? Mieć klapki na ocZach,w czasach gdy chrześcijaństwo należy do najbardziej przesladowanych religii swiata? Gdzie chrześcijanie są krzyzowani a kościoły palone? A my mamy miłować naszych oprawców?

      Usuń
    2. A nie tego uczył Chrystus,najważniejsze przykazanie będziesz miłował bliźniego swego itd.., a przypowieść o miłosiernym samarytaninie, no niestety jak nasza wiara zabrania aborcji, tak i nakazuje miłowanie prześladowców, Bogu dzięki za takiego papieża, mam nadzieję, że zrobi porządek z naszymi księżmi, z których tylko nie liczni są z powołania a większość to cwani biznesmeni. Magda

      Usuń
    3. Tak,w imie miłości bliźniego daj sobie poderżnąć gardło.
      Pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...