wtorek, 21 czerwca 2016

9 miesięcy Niuni.

9 miesięcy w brzuchu i 9 poza nim.

Zmienia się nam nasza kruszynka. Zatem piszę...by nie zapomnieć...
Ten miesiąc przyniósł nam nową umiejętność. Niunia samodzielnie stoi. O miesiąc szybciej niż jej starszy brat: )




Co je
Podstawą jest mleko mamy:-) potrafi już też pić z butelki i ćwiczymy co drugi, trzeci dzień by nie zapomniała odciągam dla niej mleczko laktatorem. Raz dziennie deserek i połowa dużego obiadku. Uwielbia jeść "nasze" i często wycygani kawałeczek chleba z masłem, banana lub połowe biszkopta. Lub kawałek marchewki lub brokuła z naszego obiadu:-) jest ciekawa nowości,a ja nauczona doświadczeniem syna niejadka nie robie małej problemów i jeśli chce to zje odrobinę z nami. 

Sen
W dzien dwie drzemki po 10.00 na ok.40 min i o 14.00 na dwie godziny. Ma jednak bardzo często brzydki zwyczaj budzenia sie po 35 min i żądania wziecia jej do dużego łozka. Tam przytulona do mojego boku i przekupiona cycem spi jeszcze poltora godziny.
Noce...tu lipa, budzi sie z 3,4 razy i czesto od 5.30 juz nie spi, a jak sie jej uda zasnąc, to ja mam problem z zasnieciem. Z nocy kojarze tylko, ze sie turlam od jednego cyca do drugiego. Rano nie moze spac,ze wzgledu na jasność w pokoju, mimo "zaciemniających" rolet i zaslon. Wierzę, ze jesienią sie poprawi. Musi bo czesto rano jestem jak zombie:-)

Gaworzy. Mowi "mama". Baba, tata. Cos tam sobie gada po swojemu, jak jej cos sie pasuje, to "skarży" sie i żali. Potrafi też ochrzanić brata jak jej zabierze zabawkę:-) ma charakterek.

Samodzielnie stoi, siedzi, raczkuje.
Trzeba miec oczy naookolo glowy!
Wstaje gdzie sie da. Wywala moje ksiazki z połek na podłogę:-)

Jeszcze używa smoczka, ale tylko do snu i na spacerze.

Waga ok.10 kg
Ząbki - 0
Pieluszki - 4
Ubranka 74/86 w zaleznosci od firmy.

Jest pogodna i słodka. Lubi się tulić, głaskać. Najbardziej lubi być ze mną, czasem jak zostanie z tatą to daje mu popalić i rozgląda się w poszukiwaniu mamy. Jest ze mna związana, chociaz wydawalo mi sie, ze to syn byl bardziej " mamusiowy".

Robi jednak cos czego nie cierpię, podczas karmienia czesto drapie, podszczypuje. Teraz jak nosze krotki rekaw, to do karmienia owijam reke pieluchą tetrową,a i tak jej male lapki znajda kawalek mojej skory by sobie poszczypać:-) a jak zabieram reke jak sie wkurza! Mala złośnica.



7 komentarzy:

  1. Boże, a ja zapomniałam o naszych miesięcznicach. Muszę to nadrobić...
    U nas 8 miesięcy i podobnie jak u Was brak zębów. Noce za to mamy boskie, budzi się tylko raz na cyca. Ale wstaje też o rewelacyjnych porach: 5-6 :)
    W dzień śpi identycznie jak Twoja i o tych samych godzinach. Gorzej ze smoczkiem, ciągnie jak szalona :) No i tak samo charakterna ;)
    Jeszcze trochę i roczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie za dwa i pół miesiąca roczek. Tak szybko zlecialo że nawet nie wiem kiedy. Dzieci tak szybko rosną a z tym przychodzą kolejne wyzwania!

      Co.do.wstawania, to liczę, ze od września będzie później robić się jasno,to i nasze pociechy będą dłużej spały,np do 7.00:)

      Usuń
  2. Wow ale rośnie :D Hehe no kolejne dzieci uczą się coraz szybciej... Aż się boje co będzie teraz przy naszej czwartej - mam nadzieję że nie zacznie chodzić w wieku kilku miesięcy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe,aby nie! Na to jest zawsze czas.u Was to w ogóle jest pełna rodzinka!

      Usuń
  3. Dziewuszki chyba mają coś z tym szczypaniem w czasie karmienia. Moja po prostu non stop w czasie jedzenia musi mnie miętolić...a jak już całą skórę poprzykrywam, to chociaż za włosy musi mnie pociągać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem o co z tym.l chodzi. Synuś ładnie trzymał rączkę na cycusiu do głowy mu nie przyszło by mnie podszczypywac. A młoda szczypie, ciągnie, miętoli. Najbardziej oczywiście moja rękę, już probowalam jej dawać do szczypania pluszaka, ,pieluszke, ale nie, musi być moja skóra. Zawsze te jej małe paluszki znajdą jej nieosloniety kawalek, chociaż nie wiem jak się owinę.

      Usuń
  4. Hehe! Słodziki takie małe dzieci.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...