poniedziałek, 13 czerwca 2016

Mecze. Miesiąc z życia:-)

Mamy Euro 2016. 
Podczas Euro 2012 byłam w ciąży z synkiem. 
Teraz duży, rezolutny szkrab "pomagał" tacie rozwiesić flagę, pojechał z mamą po szalik kibica, popatrzy trochę na mecz i interesuje się jak na swój wiek. 


Przyznam, ze mąż to piłkarski zapaleniec, na studiach grał w sekcji piłkarskiej, football kocha i mecze ogląda. I ma niesamowitą pamięć do wyników meczy sprzed kilku, kilkunastu lat: ) teraz sobie pakiet na Ipla kupił by mieć dostęp do wszystkich meczy na Euro.

Ja poogladam, niektóre bardzo chętnie i z emocjami, szczególnie mecze reprezentacji. I wiem (teoretycznie) na czym polega spalony: ) teoretycznie, bo i tak nigdy tego nie zauważę: ))

A jak u Was w domu podczas Euro? Wasi mężowie oglądają? A Wy? :)

14 komentarzy:

  1. Ja wtedy byłam w ciąży z Jaśkiem a teraz z Frankiem. Może moi synowie kiedyś będą piłkarzami, chociaż Jaś nie ma z kim oglądać męczy. Ja nie lubię, choć w szkole uwielbiałam grać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że to fajne zajęcie dla chłopców pograć w piłkę,zajęcie ruchowe i taktyczne, sport zespolowy, fajna rzecz. Chciałabym by mój syn grał. Na razie jest jeszcze mały,ale podoba mi się sama idea tego sportu.

      Usuń
  2. Nie przepadam za oglądaniem meczy, ale wyniki jak najbardziej mnie interesują - zwłaszcza naszej reprezentacji. I mam to szczęście, z mojego punktu widzenia, że mój mąż nie odczuwa potrzeby ich oglądania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet mistrzostw swiata? No to jest jak mój brat w tej dziedzinie, dla niego football mógłby nie istnieć: )

      Usuń
  3. Ja nie przepadam za meczami, więc kiedy moi mężczyźni kibicują - mam trochę czasu dla siebie i nadrabiam zaległości mailowo-blogowe :) Ale o wynik zawsze dopytuję, a jakże ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe,ja oglądam jednym okiem i też często siedzę w tym czasie na tablecie,chyba że mecz mnie wciągnie co się też zdarza: )

      Usuń
  4. Ja za meczami nue przepadam.. wręcz ich nie lubię! Jednak moj syn ma etap piłkarza- ja jako dobra mama chodzę na mecze...kibicuje i oglądam teraz wszystkie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i to jest właściwa postawa :) Może rośnie nam nowy Lewandowski ;)

      Usuń
  5. Ja za meczami nue przepadam.. wręcz ich nie lubię! Jednak moj syn ma etap piłkarza- ja jako dobra mama chodzę na mecze...kibicuje i oglądam teraz wszystkie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię w zupełności! Jeśli mój syn będzie trenowal w klubie, też będę chodziła na jego mecze jeśli będzie chciał! :)))

      Usuń
  6. mąż oczywiście śledzi na bieżąco wszystkie rozgrywki i to nie przeszkadza mam czas dla siebie :) oglądam z nim tylko te mecze z reprezentacją Polski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No repre to obowiązkowo trzeba zobaczyć!:-)szczegolnie dzisiejszy mecz z Niemcami!

      Usuń
  7. Nic mi nie mów, ja brałam slub , gdy zaczynały się mistrzostwa! Podróz poslubna to wieczór pod znakiem meczy :) Ale nie było źle :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...