sobota, 30 lipca 2016

I jak tu nie kochać second handów? Moja najlepsza zdobycz z lumpa!

Wczoraj w moim sh za kilogram 18zł. Byłam rano, na łowy całe 20min. Przeglądam wieszaki i wrzucam do koszyka wszystko co mi się podoba. Idę do przymierzalni. Przymierzam, zlowilam koszulkę klubową dla męża, dla siebie sukienkę, tunikę i nową bluzeczke z oryginalnymi sklepowymi metkami.

Zapłaciłam 11,5zł.

W domu oglądam już łupy uważniej. Oglądam metki od mojej nowej bluzki za około 2zł.

A tu: 
Yyy, 85 euro? Doczytuję dalej a tam: 
100% jedwab. :)
Pierwsza taka rzecz w moim życiu. Nigdy nie miałam nic z 100% jedwabiu. I to jeszcze bluzka za 85euro. Będę się w niej czuła jak Paris Hilton! Haha Żartuje oczywiście: )


Mojej teściowej spadła szczęka na widok tej bluzki, nawet stwierdziła na początku, ze oni w tym lumpie "pewnie te metki doczepili! "

Tak, jasne, by zarobić na niej dwa złote: )


I kto mówił, że w lumpeksach są same szmaty? :)

A Wy zlowiłyście jakieś perełki? Pochwalcie się udanymi łowami!

4 komentarze:

  1. ja w większości chodzę w rzeczach z targowiska / czyli lumpu/ kupuje tam nie tylko odzież ale i wszelakie inne dobra, juz u siebie chwaliłam się porcelaną,
    twoja bluzeczka piękna, teraz mozna dostać dużo dobrych markowych rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja non stop wyławiam w lumpeksach jakieś perełki i nigdy nie przyszłoby mi do głowy stwierdzić, że są tam same szmaty. Jakieś 80% mojej szafy to właśnie łupy stamtąd - zresztą w dużej mierze ubieram tam też Bąbla i całkiem sporo rzeczy zdarza mi się znaleźć nowych, jeszcze z metkami. Za fakturą jedwabiu akurat nie przepadam, ale Monsoon znam, lubię i mam od nich kilka fatałaszków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW!!! Ja ostatnio rzadziej jeżdże na polowania, ale uwielbiam te miejsca :)
    Niech się dobrze nosi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sobie już dawno nic nie kupiłam. Postanowiłam wynosić to co mam. Ale za to Jasiowi i M kupuję ostatnio sporo i powiem Ci,że M jest mega zadowolony. Koszulki Lacoste, Burberry,bluzy Adidas jak nowe i za grosze. Jeansy Mustang za 9 zł nowe też z metką.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...