piątek, 1 lipca 2016

Ostatni miesiąc w domu.

Ostatni miesiąc w domu... 

Od 1 sierpnia wracam do pracy. 
Boję się. Jak sobie to wszystko ułożę? Już raz przez to przechodzilam, wróciłam do pracy jak Starszy miał niecałe 7miesięcy. Niunia będzie miała równo 11... niby nie powinnam się bać. Mała będzie pod opieką babć. Ale jednak jest ten stres... moje stanowisko przeszło reorganizację, firma ma nowych zagranicznych właścicieli...

Boję się. 
W sierpniu babcie będą z dwójką w domu, od września młody wraca do przedszkola i zaczną się choroby, do tego ostatnie szczepienia małej...

Ale też z miłych rzeczy: we wrześniu roczek, w październiku 4lata synka: )

A przede mną ostatni miesiąc w domu i wrócę do pracy po roku i trzech miesiącach przerwy. I zacznę znowu pracować na dwóch etatach.

Źródło-  Internet 
Zleciało bardzo szybko. Jakiś etap w życiu się kończy by mógł zacząć się następny...



17 komentarzy:

  1. Na pewno sobie poradzisz, jestem o tym przekonana. Tak naprawdę często dopiero w takich sytuacjach człowiek dowiaduje się o sobie całego mnóstwa nowych rzeczy i stwierdza, że jest w stanie rozciągnąć swoją dobę, jakby była z gumy :) Tego typu dylematy dopiero przede mną - ale wychodzę z założenia, że chcieć to móc :) Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,najważniejsze jest dobre nastawienie i pozytywne myślenie. Staram się tak myśleć i szukać plusów tej sytuacji.

      Usuń
  2. ja wracam 22 sierpnia
    babć zazdroszczę okrutnie, ja nie mam ani żłobka, bo się Mały nie dostał, ani babć, ani opiekunki...
    Gdybym mogła, zostałabym w domu jeszcze rok.
    Albo i dwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto by nie chciał.... ale czasami trzeba wrócić. Prędzej czy później i tak do pracy trzeba wrócić by się za x lat nie obudzić z ręką w nocniku.

      No a babcie... tu się ogromnie cieszę. Dzięki temu będzie mi łatwiej psychicznie.

      Usuń
  3. Poradzisz sobie, na pewno. Choć na bank będzie ciężko. Czasem jednak trzeba dokonać wyborów patrząc w przyszłość, a nie na teraźniejszość.
    Buziaki i powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mądrze powiedziane. Gdybym dokonywala tego wyboru patrząc na to co jest teraz to nie zdecydowalabym się pewnie,Ale staram się patrzeć przyszlosciowo dlatego wracam do pracy.

      Usuń
  4. Będzie ciężko zapewne... ale dasz radę :)
    Będziemy tu wszystkie trzymać kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie początkowo ciężko, ale mam nadzieję że do końca roku się ogarne.

      Usuń
  5. Bedzie ciezko, ale pomysl, ze nie Ty jedna na swiecie tak masz.. jest duzo Nas, pracujacych Mam... dasz rade!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,ale wiem,że bardzo dużo mam nie pracuje. Czasami jestem zła na siebie, ze się nie uparlam na bycie w domu,ale z drugiej strony druga pensja daje tyle możliwości więcej...

      Usuń
  6. Pamiętam jak ja się bardzo bałam, ile myśli mi chodziło po głowie, nie miałam babć do opieki... i napiszę Ci, że dopiero po powrocie do pracy zobaczyłam jaka naprawdę jestem silna, ile mocy ma człowiek i ile jest w stanie zrobić, ile udźwignąć...
    Dasz radę i Ty, jesteś SILNA I MASZ MOC, wierzę w Ciebie- uwierz w siebie i Ty !

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się bałam!! Ale czasami ten strach jest niepotrzebny!! Masz czas by nastawić się pozytywnie!! Buziaki i mocno 3mamy kciuki!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też się bałam!! Ale czasami ten strach jest niepotrzebny!! Masz czas by nastawić się pozytywnie!! Buziaki i mocno 3mamy kciuki!!

    OdpowiedzUsuń
  9. spokojnie ja tam bym się nie bała gdybym wiedziała że dzieci są pod opieką Babci szczególnie mojej mamy :D bo ta druga babcia.... ech ja jakoś nie bałąm się posłać dzieci ani do żłobka ani do przedszkola

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia, na pewno dasz sobie świetnie radę, w końcu kto jest lepiej zorganizowany niż mama? :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...