poniedziałek, 18 lipca 2016

Ostatnie dwa tygodnie w domu.

Za dwa tygodnie wracam do pracy.
Ale zleciało...
Nie ukrywam, mam stresa.
Zaczyna to do mnie dochodzić.
Życie się zmieni. Bieganie, pogodzenie pracy zawodowej, pracy w domu, zakupów, obiadków, dwójki małych dzieci. Ale wiem, że kiedyś do tej pracy i tak trzeba by było wrócić.

Mam pewien plan. Niezbyt popularny, ale... myśl dojrzewa we mnie. 

Mam sporo obaw. Jak sobie poradzę. Jak ogarnę logistycznie. Czasowo. Godziny mam dobre, z przerwą na karmienie powinnam wychodzić o 15.00 z pracy. O 15.15 powinnam być w domu. Nie jest źle, prawda? 

Duży ciężar psychiczny zdejmuje z moich barków myśl, ze Niunią zajmą się babcie, na zmianę. Są młode, moja 58 lat, teściowa 61. Gdybym miała szukać opiekunki, stres byłby zdecydowanie wiekszy.

No cóż, muszę wziąć się w garść a nie użalać nad sobą. Mimo tego i tak się boję, boję jak cholera.

15 komentarzy:

  1. Duże szczęście, że Niunią zajmą się babcie a nie ktoś obca opiekunka. Połowa nerwów Ci odchodzi;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie połowa,jak piszesz. Znalezienie dobrej opiekunki z polecenia to stres. Nie chciałabym drugi raz przez to przechodzić...

      Usuń
  2. Tak,dokładnie. A opiekunce jeszcze byś musiała nie wiadomo ile płacić. Chociaż z babciami też różnie. Ja bym nie zostawiła nawet z babciami. Jedna za stara już jest, druga by karmiła tylko słodyczami i zawsze mądrzejsza od Salomona.
    Nie wiem jak u Ciebie?
    A z pracą dasz radę i z czasem będziesz logistycznie wszystko ogarniać. Zobaczysz. Głowa do góry. Fajnie,że do 15 i masz blisko. To na prawdę luksus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim mieście opiekunka 1000zł na tyle godzin ile bym potrzebowała. Babcie u nas są konkretne, moja mama pilnowala mi synka przez pierwsze trzy miesiące jak wrocilam do pracy i nie miałam zastrzeżeń żadnych. Teściowa też ok myślę,odpowiedzialna, można jej zaufać i na niej polegać.

      Normalnie pracuje do 16.00,ale przysługuje mi godzina na karmienie piersią, więc powinnam wychodzić o15.00

      Usuń
  3. Ogarniesz wszystko, tylko spokojnie, daj sobie czas. I rodzinie też. Fajnie że babcie mogą się zająć Malutką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak.cieszy mnie to bardzo. Doceniam: )

      Usuń
  4. Bardzo dobrze, że masz możliwość zostawienia córci z babciami (jedną lub drugą. Zawsze to inaczej, gdy dziecko zostaje z kimś bliskim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak.też jestem tego zdania. Rodzina to zawsze bliscy.

      Usuń
  5. Ja jeszcze nie planuję powrotu, za to wybieram się na te kolejne studia - a to też wiąże się z czasową rozłąką, nowymi wyzwaniami, całą logistyką...I powiem szczerze, że perspektywa pozostawienia Bąbla z dziadkami martwi mnie tylko trochę mniej niż w przypadku, gdybym miała zostawić go z opiekunką... Powodzenia Ci życzę! Będę śledzić uważnie, jak sobie radzicie - bo wkrótce i na mnie przyjdzie czas...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziadkowie dadzą radę! A przed Tobą też wyzwanie,ale poradzisz sobie.zawsze to weekendy: ) dziękuję i też życzę powodzenia, musimy udać radę,kto da jak nie my: )?

      Usuń
  6. WOW! Praca do 15:00 w domu już 15 minut później? rewelacja! Ja miałam ponad godzine drogi do domu :( a kończyłam pracę o 17-tej, między innymi dlatego nie zdecydowałam się na powrót!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do pracy mam trzy km,autem to właśnie ok 10min się jedzie. Doceniam,praca na miejscu to połowa sukcesu. Jakbyn miała dojeżdżać tak daleko,do innego miasta to może też bym odlozyla w czasie powrót do pracy.

      Usuń
  7. Taka pomoc zaufanych osób to zdecydowanie nieoceniona pomoc. Mogąc liczyć na Babcie, z pewnością dasz radę ogarnąć wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo daje jak rodzina się wspiera. Mam nadzieję,ze wszystko się dobrze poukłada. Bardzo bym chciała....

      Usuń
  8. Będzie dobrze :)
    W pracy odpoczniesz od dzieci, zatęsknisz i wrócisz do domu z wielką radością, z nowymi siłami. Ogarniesz wszystko bez problemu :)
    Trzymam kciuki za Was i życzę POWODZENIA !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...