wtorek, 11 października 2016

Strach.

W lipcu wyczułam u siebie guzek pod żebrem. I zapomniałam. Wyparlam, wracałam do pracy i to zajęło moje myśli. Tydzień temu zaczęło boleć. Lekko, nie jakoś bardzo, przy kaszlu, zmianie pozycji, zaczęłam dotykać i schizować na amen... dziś byłam z tym u lekarza, niepokoi mnie to... guzek jest zlokalizowany na kości żebra. Lekarz zbadał, dostałam skierowanie na badania krwi, moczu, rentgen. 

Rentgen już zrobiłam dziś, dwa zdjęcia. 
Badania krwi robię jutro rano. 

Wyniki wszystkie po poludniu. 

Jestem posrana w gacie ze strachu. 

Wszystko inne staje się malo ważne, wcześniejsze problemy itp...

W obliczu czegoś czego oddech czuję na plecach i boję się bardzo...

11 komentarzy:

  1. Trzymam mocno kciuki i wierzę że wszystko będzie dobrze. Czekam z niecierpliwością na dobre wieści.

    OdpowiedzUsuń
  2. poczekaj na wszystkie wyniki.. wyobrażam sobie co czujesz ....
    trzymam kciuki aby było dobrze

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeżyłam to samo... Wyczułam zgrubienie w piersi. Ginekolog, usg, skierowanie do ginekologa-onkologa, kolejne usg... Dni wyjęte z życia. Nawet nie potrafię tego opisać na blogu. Jest dokładnie tak jak mówisz, wszystko przestaje mieć znaczenie. Najważniejsze jest zdrowie, to, żeby być z dziećmi jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń
  4. będzie dobrze nie schizuj...pewnie jakaś tylko narośl nie groźna daj znać co będzie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwa lata temu przeżyłam coś podobnego, chodziło o guzka na jajniku. Wszystko dobrze się skoczyło, ale nadal nie umiem o tym pisać czy rozmawiać. Trzymam kciuki, dużo zdrowia i dużo siły!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przytulam :*** będę pamiętać w modlitwie o Tobie. I czekam na wieści. Oddychaj, może to nic groźnego...

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno będzie dobrze. Możliwe, że to tylko jakieś zgrubienie, nie można od razu zakładać najgorszego. Trzymam za Ciebie mocno kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakby to można było nie martwić się na zapas... Niech to będzie fałszywy alarm!

    OdpowiedzUsuń
  9. będzie dobrze! głowa do góry i nie martw się na zapas.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...