sobota, 19 listopada 2016

Blogowanie...

Dni mijają czas umyka. Codziennie chcę coś napisać i zawsze znajdę coś ciekawszego do zrobienia. Pisanie bloga nigdy nie było dla mnie pasją czy czyms bez czego nie wyobrażałam sobie życia. Bardziej taki mój osobisty pamiętnik by później wrócić do wspomnień lub chwil poświęconych moim dzieciom. A tu J. skończył 4 lata, Niunia 14 miesięcy, juz chodzi a tu nic...

Musze nadgonić. Dla siebie. A gdy jeszcze ktoś przeczyta będzie mi miło :)

Widzę ze bardzo dużo moich ukochanych blogów zawiesiło działalność albo posty pojawiają się rzadko... chyba po prostu prędzej czy później to całe blogowanie zaczyna zwyczajnie i po ludzku nudzić...

11 komentarzy:

  1. Wiesz, a z drugiej strony mam wrażenie, że czasami tyle się dzieje, że po prostu człowiek nie ma czasu, a jeżeli już go ma, to woli go spędzić z bliskimi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ciężko znaleźć czas by coś napisać a im dłużej się nie pisze tym trudniej do tego zasiąść.

      Usuń
  2. Ja bym bardzo chciała pisać częściej ale mam za mało czasu, bo i zdjęcia porobić, zrzucić, obrobić... praca zawodowa, obiad, spacer. No brak mi czasu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie tak jak piszesz. Tyle innych rzeczy na głowie jak jeszcze jest praca zawodowa to już w ogóle mało czasu...

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja choc mam duzo czasu i przygotowane zdjęcia.....nie wiem dlaczego nie siadam do laptopa. Kiedys działo sie dużo, i złego i dobrego - to pisałam. Teraz raczej monotonnie / i oby tak zostało/ więc weny brak. Ale pisać nie przestaję bo to dla mnie odskocznia od codziennosci. Myslę, że u ciebie to samo.
    serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak wena....czatem trudno ja znaleźć. Kiedyś też pisałam jakby więcej.

      Usuń
  5. u mnie 14 ponad lat blogowania dla siebie od zawsze... nigdy masy wielbicieli nie miałam choć bardzo chciałam teraz mi aż tak nie zależy by być sławną blogerką.... pisze dla siebie właśnie dla wspomnień bo po to są blogi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 14 lat no szok ale jesteś wytrwala :) i cierpliwa; ) fajnie tak wrócić po czasie do bloga poczytać co było kilka miesięcy czy lat temu bo pamięć ulotna. ..

      Usuń
  6. Dzieje się dużo i człowiek nie ma czasu na przemyślenia, żeby to wszystko ladnie opisać. Tak przynajmniej jest u mnie. Zaczełam prace na pelny etat i nie wiem w co rece włozyc. Życie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie. To się nie nudzi. Po prostu brak czasu

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...