czwartek, 8 grudnia 2016

O co chodzi z tymi babami???

O co chodziz tymi babami, które pozwalają na przemoc w rodzinie? Znowu jakiś "konkubent" zakatował 4 letnia coreczkę swojej partnerki. Dziecko doswiadczalo przemocy od strony tego zwyrodnialca wcześniej ale mamusia tylko smarowala siniaki maścią. W imię czego była z tym gnojem????? Bo miała niezaspokojona potrzebę bliskości i musiał ją ktoś posuwać? Ja pierd. 

I tak jest często.  Konkubent znęca się nad dzieckiem swojej partnerki. Pieprzona patologia. Tylko dzieci okropnie żal. Ja wiem ze komuś może nie wyjść życie, małżeństwo i zostaje sam. Ale na Boga jak ma dzieci to niech się na nich skupi a nie poszukuje związków i tylko dzieci cierpią. Najczęściej obcy gach nigdy nie zaakceptuje dzieci innego faceta.

Jeśli ja kiedyś zostane sama to poświęcę uwagę moim dzieciom i będę miała gdzieś poszukiwania jakiś fagasów tylko skupie się na dzieciach by zapewnić im maksimum bezpieczeństwa i bezpieczny dom. Bo one są dla mnie priorytetem. 

Nigdy nie zrobię im bagna z życia Boga biorę na świadka. 

7 komentarzy:

  1. Mnie się wydaje, że takie kobiety mogły same wychowywać się w rodzinach, gdzie był alkoholizm, przemoc i inne patologie. I to jest dla nich normalne, że bije się dzieci.
    Dla mnie to nie do pojęcia, że można bić dzieci. I to bić mocno. Ale w tysiącach polskich rodzin to norma..
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z jednej strony ludzie często czerpią wzorce ze swojego rodzinnego domu, i przenoszą je do swojego dorosłego życia. Nie mówię, że tak jest zawsze, ale podejrzewam, że w wielu przypadkach tak jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też byłam okropnie zbulwersowana ta sprawa, a zwlaszcza postawa tej jeb..ej mamusi, suka powinna zgnic w pierdlu katowana, przez inne kobiety-matki. Jak matka moze pozwolic, aby krzywdzono jej dziecko? Nie pojmuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie jestem w stanie sobie wyobrazić tego, co kieruje matką. I czy powinna nią być trzeba się poważnie zastanowić :/

    OdpowiedzUsuń
  5. A o co chodzi z tymi agresywnymi facetami?? Bo chyba winna tej sytuacji nie jest tylko kobieta?
    Jedni i drudzy są daleko od Boga i takie są konsekwencje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic tego nieusprawiedliwia! Nic!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...