czwartek, 22 grudnia 2016

Z brązu do blondu.

Z brązu do blondu czyli radykalna zmiana.
Rok temu moje wlosy wyglądały tak


Więcej zdjęć tu. Niestety kilka miesięcy po ciąży zaczęły gwałtownie wypadać. Sprawy nie ułatwiło to,ze karmię córcię piersią. Ścinałam raz i drugi, bo po  błyszczącej tafli zostały smetne wiszące strąki. W sierpniu skrocilam włosy do ramion. I naszło pragnienie zmiany... pofarbowałam u fryzjera na dawniej wymarzony rudy. Ale to nie było to... i wtedy naszła mnie myśl. ..by rozjaśnić włosy do blondu i poczuć prawdziwa zmianę! 

Obecnie wyglądają tak :



Jeśli z natury nasze włosy są ciemne najlepiej by za ich rozjasnianie zabrał się dobry fryzjer. Tylko fryzjer potrafi ocenić stan naszych włosów, dobrać odpowiedniej mocy preparat by ich nie zniszczyć. Moja rada tez taka by za bardzo z blondem nie szaleć i kobietki ciemnowlose wybierajcie raczej blondy ciepłe w odcieniach pszenicy i złota. Takie blondy dużo  łatwiej uzyskać na ciemnych włosach niż wszelkie odcienie chłodnego srebra i platyny. I tak nie dewastują włosów.

Moje naturalne włosy są w kolorze średni brąz. Na 35 urodziny zapragnęłam odmiany i zrobiłam to na co wcześniej nie miałam odwagi... rozjasnilam u fryzjera włosy z brązu do blondu.

Czuje się swietnie w nowym kolorze. Jasne włosy odejmuja lat.

Jednak coś za coś. Wcześniej nie musiałam nic robić z wlosami by wyglądały zdrowo i zadbanie.  Teraz nie da się żyć bez odżywek i masek; ) musiałam się też zaznajomić z tym jak pielęgnować rozjasniane włosy bo aby rozjasnione włosy mieć piękne to trzeba o nie dbać. Inaczej się nie da.

Odplacają tym,  że wyglądają zdrowo, są nawilżone,gładkie, lejące  i dociążone. Nie widać po nich dwukrotnego rozjaśniania. Może dlatego że naturalnie moje włosy są skrajnie niskoporowate i zupełnie proste.

Chociaż to walka z naturą szybko pojawiają się odrosty... coś za coś; ) co myślicie? ;)

7 komentarzy:

  1. Podobają mi się, moim zdaniem ładniejsze niż poprzednie :)

    A u mnie zmiana na odwrót - z blondu na brąz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podobaja mi się....a najważniejsze, że to ty jesteś zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie, to oba kolory są ładne;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba ładne :) Dobrych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. to prawda bląd cięej się pielęgnuje kolorek super sama jestem blond więc mi sie podoba ja raczej na zimny kolor przeszłam :D i też jestem mega zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba kolory mi się podobają, ale Twoje włosy po skróceniu faktycznie wyglądają zdrowiej. Ja na razie nie wyobrażam sobie siebie w kolorze innym niż czarny - chociaż ponoć postarza, więc może za kilka lat jednak zdecyduję się na metamorfozę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zmiana. Bardzo ładny odcień uzyskałaś.
    Mnie zawsze blondy się podobały, w zasadzie już od czasów liceum, ale nigdy nie sądziłam, że sama będę właścicielką takowego koloru włosów. Moje są z natury ciemne, może nie jakieś kruczo czarne, ale jednak. W moim przypadku okazało się, że nie ma tego złego, bo kiedy pojawiło się coraz więcej siwych włosów, fryzjerka sama zaproponowała mi blond i... bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...