wtorek, 24 stycznia 2017

Sick. Fuck.

3 dni przedszkola. 
Zapalenie oskrzeli. 
Kaszel taki, że żal słuchać... nigdy jeszcze tak nie kaszlał. Oczywiście antybiotyk. Mała tez kaszle. Na razie próbujemy bez antybiotyku. Czy się uda? Staram się być optymistyczna...

Mlody zwymiotował dziś z tego kaszlu. Dywan do czyszczenia, całe ubranie i koc do prania. Do tego boje się go karmić bo zaraz zaczyna kaszlec i boję się, że znowu zwymiotuje wiec karmię go na raty...

Mam dość. Tyle zmartwień...

Myślę o stawianiu baniek, w piątek jest kontrola to się chyba zdecydujemy. Z tego co się orientowalam to oczywiście prywatnie ...

Czekam na wiosnę juz niecierpliwie.

Jak mi się jeszcze mała rozchoruje... 

O co chodzi z tym przedszkolem? Dlaczego maly mi tam tak choruje? Ma kontakt z ludźmi czy to market czy Kościół a do przedszkola pójdzie i choruje. Tylko, że jak go zaprowadzalam to widziałam na własne oczy i słyszałam na własne uszy jak tam dzieci kichają i jak mocno kaszlą. 

Jak można być taka kretynka by przyprowadzać dziecko z takim kaszlem czy katarem ze aż gile lecą... przez takie głupie krowy moje dziecko ma zapalenie oskrzeli.

Może i ja go zaprowadzę, a niech pozaraża połowę grupy.

Ale nie jestem taka wredna...

7 komentarzy:

  1. Wiesz to, że prowadza się chore dziecko i zaraża inne to jedna sprawa, ale druga jest gorsza - choroba to stan immunosupresji, więc dziecko łapie nowe rzeczy, co może prowadzić do strasznych powikłań. Na takiej zemście - jak widzisz - tylko Twoje dziecko by ucierpiało. A co do głupoty ludzkiej, pozostawie to bez komentarza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o tym piszę, że ja chorego zasmarkanego czy kaszlacego dziecka do przedszkola nie dam, daje go tylko wtedy kiedy jest zdrowy. Ale co z tego jak inne dzieci przychodzą pochorowane. Jestem wkurzona i zmartwiona. Teraz jak skończy antybiotyk musi przejść okres rekonwalescencji i to tez potrwa. Możesz mi powiedzieć jako lekarz ile czasu po antybiotykoterapii nalezy odczekac by posłać dziecko do przedszkola?

      Usuń
  2. Ja zawsze mówię co najmnie 1 tydzień od pełnego wyzdrowienia (zakończenia leczenia), czym później tym lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas to samo.Max trzy dni w przedszkolu i albo katar albo kaszel się pojawia.Tez uważam,ze to z powodu chorych dzieci w przedszkolu.Ludzie są nieodpowiedzialni i nie rozumieją,ze u jednego dziecka katar wyleczy się w 5 dni i na tym koniec,a drugie od kataru dostanie zapalenia ucha i 2 tygodnie z głowy...U nas niby nauczycielki w razie wątpliwości proszą o zaświadczenie, że dziecko jest zdrowe ale nie wiem czy i jAK to działa w praktyce.Czasem rodzice bezczelnie mówią,ze katar i kaszel to alergia...Szczyt głupoty.Jak nie myślą o czyichś dzieciach to niech chociaż o swoich pomyślą.Ja juz to dwa razy przechodziłam - przy starszym i młodszym synu - i niestety jest to walka z wiatrakami.Ja zawsze puszczam dziecko zdrowiutenkie i tak po trzech dniach ma katar...Pozdrawiam,Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas to samo. Nieodpowiedzialne i głupie matki dają chore dzieci i dlatego jest jak jest. Powinien być wymog ,ze do przedszkola tylko zdrowe dzieci. A nie te bezczelne matki dają dzieci z kaszlem i katarem po pas. I w dupie mają to,ze inne dzieci od tego chorują.

      Usuń
  4. Doskonale Cie rozumiem,moje dziecko tez jest teraz chore przez nieodpowiedzialnych rodzicow.sprobuj moze z inhalacjami,a mala dostawiaj do piersi jak najczęściej powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mała często pije z piersi. Liczę ze jeśli nie teraz to będzie to bardzo procentwac na przyszłość. Teraz właśnie lekarz zalecil inhalacje. I może się cudem udało małej z tego wyjść bez antybiotyku chociaż słabo to widzę. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...