wtorek, 7 lutego 2017

15 i 16 miesięcy Niuni.

Mała jest przerozkoszna, wesoła i rozumna. Wszystko chce robić sama. Naśladuje starszego we wszystkim. I czerpie nie tylko dobre wzorce.  

Jest duża. Dr na wizycie powiedział, że wygląda jak dwuletnie dziecko.


Ząbki -6 cztery na górze i dwa na dole.
Pieluszki -5tki
Waga -13 kg. 

Po pierwsze musze przyznać, że moja córcia jest... niegrzeczna. Robi co chce. Nie slucha mnie prawie wcale. Wlazi na meble. Zrzuca z sofy poduszki. Balagani. Grzebie w szufladach.  Wyciąga zawartość szaf i szuflad na podlogę. Szczególnie upodobala sobie kuchnię wiec nie raz zdarzalo się czyscic ją z cynamonu lub kakao. Raz jak wróciłam z pracy w domu pieknie pachniało olejkiem waniliowym, ktory mała rozlala na podłogę i poroznosila na skarpetkach po mieszkaniu;-)

Co je:
Nadal karmiona piersią, nie zna wcale mleka sztucznego. Cycusia uwielbia ale na swoich zasadach, zdarza się jej kaprysic i wymyslac; -) do tego czasem pije spokojnie, ale ciagle lubi gdzieś mnie tam skubać, gmerać, podszczypywać, nie może pić spokojnie chyba że w nocy; )

Uwielbia jesc. Chcialaby spróbować wszystko. Nasze obiady to jest normalne, że ma swoją łyżeczkę i podjada. Jest na sloiczkach, ale domowe zna i lubi i czasem normalnie zje. Owoce uwielbia -jabłka, banany, mandarynki, pomarańcze. Borówki; ) nie wybrzydza. Mówi niam niam i koniecznie musi coś dostać inaczej wszczyna raban; -P

Kaszkę je tylko na moim mleku na modyfikowanym nie chce.

Z butelki pije warunkowo -np jedynie babciom, ode mnie butelki nie weźmie, nie ma szans ;-)

W nocy po 3x budzi się na cyca, czasem częściej.  Coz śpię z nią nadal w łóżku, wiec kicha mam to samo co  synem,nie dajcie sobie wcisnąć kita, że drugie dziecko "na pewno będzie zupełnie inne ".

Jest bardzo odwazna i sprawna, wspina się, wejdzie wszędzie.  Czuła -lubi sie przytulić. 

Zazdrosna jak jasna cholera, nie lubi jak mąż przytula sie do mnie,całuje czy mnie poglaszcze, mała zaczyna się zaraz drzeć i pakować w ataku zazdrości na moje kolana; -) 

Mała księżniczka. Z bratem relacja myślę ok,bez zazdrości się nie obywa. Mala chce robić to co brat i szybko dzieki temu się rozwija.


Mówi ładnie mama, tata, baba, i naśladuje zwierzątka. Mowi więcej niz synek w jej wieku. A jak lubi się stroić! Można paść ze smiechu jak ona podziwia siebie przed lustrem ;-))) niesamowita jest.


I czaruje przed lustrem; -P

2 komentarze:

  1. Super :) była marzeniem, a teraz coraz bardziej jest człowiekiem!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie :D brawa ech a mój przesypia już na szczęście całe noce :D w końcu można się wyspać:p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...