wtorek, 28 lutego 2017

Nadzieja.

Luty odchodzi, fajnie, że tak szybko zleciał :-)
Jutro już marzec, w powietrzu czuć przedwiośnie, zapach ziemi, deszczu i wiatru. Wszystko budzi się do życia; -)


A i ja nabieram nadziei. Styczeń był straszny, obfitował w złe wiadomości, luty  juz lepiej, a marzec to wiosna, na którą ze względu na dzieci czekam jak nigdy przedtem. Ja, która tak Lubie zimę, której zimno nie przeszkadza; -) a takie krajobrazy typowo polskie, uwielbiam. Kojarzą mi się z Polską, dzieciństwem, ziemią ojców, która ma tą moc...

Dziś ostatki, jutro Sroda Popielcowa, zaczynamy Wielki Post. Z postanowień może prozaicznie, ale chcę zrezygnować z kupnych słodyczy i być lepszym człowiekiem. Każdego dnia zrobić coś dobrego dla kogoś. Doskonalić się. Mam trochę tak, że wiem ze mogę być jeszcze lepsza i chcę być jeszcze lepsza. Pracować nad sobą nad charakterem. W mojej ocenie człowiek powinien zmieniac się całe życie na lepsze a nie trwać w swoich wadach i przyjmować ze tak jest i ze się to nigdy nie zmieni. A charakter można kształtować, urabiac go jak w kuźni. Chcę być przede wszystkim jak najlepszą mamą i żoną. 

Rodzina to najcenniejsze co mam.
I z mężem ostatnio naprawdę jest dobrze między nami. Dzwonimy do siebie po pracy i zdarza się smsowac w pracy; -) 

Cały czas szukamy mieszkania. Potrzeba nam przestrzeni.

Liczę ze w tym roku będziemy już na tych swoich wymarzonych czterech pokojach; -)

*zdjęcie z neta.

9 komentarzy:

  1. życzę wytrwałości w postanowieniu, zgadzam się trzeb doskonalić swoj charakter, mamy nad tym pełną kontrolę ale ludzie wolą trwać w tym co znają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda bo nie jest łatwo coś zmienić lepiej narzekać i trwać. A fajne jest to by móc się doskonalić i stawiać sobie coraz wyżej poprzeczkę. :)

      Usuń
  2. Cztery pokoje?
    Po jednym pokoju dla każdego?

    Malina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po jednym dla każdego dziecka, salon i sypialnia dla nas.

      Usuń
    2. A jakie teraz macie mieszkanie?
      Ja już widziałam różne konfiguracje mieszkaniowe, ale czasem po prostu ludzie muszą się ''gnieździć'' na 2 pokojach, gdzie jeden z nich ma np. 8 metrów (a jest dwójka dzieci, chłopiec i dziewczynka). U was chyba nie jest jeszcze aż tak źle?

      Malina

      Usuń
    3. 2Pokoje mieszkanie 42m.
      Co do Burego to mam takie, że to morderca. Ale powyższy post nie o tym. Wszędzie są czarne owce.pozdrawiam.

      Usuń
  3. Trzymam kciuki,ze znajdziecie cos.. my tez szukamy i wierze,ze w koncu bedziemy mogli przeprowadzic sie na swoje. Ja tez staram sie nad soba pracowac - byc wyrozumiala dla siebie i innych wokol.

    OdpowiedzUsuń
  4. 4 pokoje... ja mam dwa i tak marzę o ich większej liczbie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez na razie mamy dwa i marzymy o większym. Szukamy...

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...