środa, 15 lutego 2017

Z brązu do blondu. Metamorfoza.

Hej dziewczyny. Ostatnio pokazywalam Wam kosmetyki jakich używam do pielęgnacji włosów a dziś pokaże Wam moje włosy;-) Będzie dużo zdjęć. 

Jak pisałam mój naturalny kolor to średni brąz. Rozjaśniłam włosy w trzech etapach u fryzjera -dwukrotnie były robione pasemka rozjasniaczem i raz przy okazji pokrycia odrostu fryzjerka położyła mi farbę na całość. Teraz robię tylko odrosty na wodzie 9% farbami Goldwell u mojej fryzjerki, do której mam zaufanie; )


Moje włosy są z natury idealnie proste bez najmniejszego skrętu i bardzo niskoporowate. To odgięcie na końcówkach jest od klamry. 

Trochę wariacji :))


Tak wyglądają w słońcu - komuś kolor może wydać się żółty w dobie tak zwanych "niepożądanych żółtych refleksow " ale mi się bardzo podoba taki ciepły, złoty blond.



I na całej sylwetce juz spokój i bez słońca -


Dla przypomnienia tak wyglądały przed rokiem. Inny kolor włosów i 10 kg więcej na wadze:


Wszystko sierpniu przeszły radykalne cięcie nieco za ramiona - po ciąży bardzo wypadały i były przerzedzone. Sama nie wiedzialam co mam już z nimi robić - i padło na blond i to był strzał w dziesiątkę; ) 

Warto dbać o włosy to jedna z największych ozdób kobiety; )

8 komentarzy:

  1. Z tyłu są okropnie nierówno ścięte.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygląda ten blond. A jak udało Ci się tyle schudnąć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsza dieta świata czyli mniej zrec w połączeniu z karmieniem piersią.

      Usuń
    2. Najlepsza dieta świata czyli mniej zrec w połączeniu z karmieniem piersią.

      Usuń
  3. ja też lubię zmieniać kolor włosów :D:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor włosów 😄

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...