wtorek, 28 marca 2017

Rotawirus. Szpital. Dół.

Aby nie było za fajnie, zawsze musi być coś. Ale do rzeczy... od niedzieli wieczora synuś jest w szpitalu. Rotawirus. Masakra. Zmieniamy się przy nim z mężem. Mąż jest w nocy, rankami, popoludniami i wieczorem, ja przyjeżdżam od 9.30-16.00. Ogranicza mnie w czasie karmienie piersią córci, nie mogę mieć dluzszych przerw i nie mogę być z synkiem w nocy bo mała mnie potrzebuje. Na szczęście tata radzi sobie dobrze. 


Jak jest?
Ciężko.

To wszystko się stało tak szybko i tak gwałtownie. W sobotę wszystko bylo normalnie a w niedziele się zaczął taki hardcore aż wreszcie o 21:00 mąż w tempie ekspresowym zawiózł go do szpitala bo w ciągu godziny stan mlodego tak się pogorszył. Nie do do uwierzenia.
Do tego szpital i to co w nim widzę działa na mnie przytlaczajaco, tyle chorych dzieci. Na wiele rzeczy nie mogę patrzeć... chce być młody wrócił do zdrowia i byśmy mogli jechać do domu...

11 komentarzy:

  1. W szpitalu można złapać niezłego doła:/ Wracajcie szybko do zdrowia!!! I do domu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowia i do domu jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
  3. zdrówka dla młodego wiem jak to jest ja w ostatnim roku byłam ze 4 razy w szpitalu na zapalenie płuc z najmniejszym wiem że jest trudno ale możesz pomóc innym mama rozmową one tego najbardziej potrzebują wygadania się..

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem w stanie pojąć co czujecie....
    Zdrowia życzę i przesylam dobre wibracje ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że jesteście już w domu! Ech, strasznie szybko może zmienić się stan dziecka. Szkoda, że rodzice, o których pisałam w moim ostatnim poście kompletnie tego nie rozumieją!!!
    Dużo zdrówka dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim za miłe i budujące słowa! Jestesmy juz w domu, teraz tym bardziej doceniam wartość zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie było mnie u Was wiele miesięcy, a tu takie przykre wiadomości. Mam nadzieję, że już wszyscy razem jesteście w domku. Pozdrawiam Madziu 😊

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...