środa, 19 kwietnia 2017

Półtora roku i 19 miesięcy Niuni.

Moja córcia skończyła półtora roku.
A niedawno dodatkowo 19 miesięcy. 
Półtora roku i miesiąc. 
Czas leci jak szalony.
Pamiętam jak się urodziła i była 4 kilogramową kruszynką. Moja mama patrząc na nią powiedziała "jaka jest malutka ile czasu minie zanim ona urośnie...

A ona urosła, jest już taka duża, że ja z przerażeniem łapię te ostatnie chwile kiedy jest jeszcze chociaż trochę bobaskowa. 

Oto moja krolewna; )

Wszedzie jej pełno.
Jest bardzo energiczna i ma swoje zdanie. 

Uwielbia jeść; ) wszystkiego chce spróbować i w zasadzie nie wzgardzi niczym. Zje więcej niż jej brat; ) 

Nadal karmiona piersią. Cycusia wielbi i nie zanosi się na zaprzestanie. Myślę że do 2 latek będę ją karmiła na pewno. 


Teraz się bardziej wycisza przy piersi chociaż podszczypuje i ugniata nadal. ..chyba dziewuszki tak mają... 

Je obiadki ze słoiczków ale też chętnie nasze. Potrafi jesc deserki z Tubki i pić przez slomkę!  Co jest dla mnie szokiem bo synus od niedawna tak pije.

W nocy nadal budzi się po trzy razy na cycusia. 
Zatem śpi ze mną w łóżku, pozostawię to bez komentarza...;)

Uwielbia spacery ale niestety ucieka. Nie patrzy na nic tylko idzie w swoją stronę...


Ładnie troszkę mówi :nie, daj, miau, Hausner,  mama, tata, baba, niam niam :)))

Jest śmiała i mało czego się boi. Jest czuła i przytulaśna,  bardzo mamusiowa. I bardzo do mnie podobna. 

Zuch dziewczyna :)






3 komentarze:

  1. Piękna :)) Niech rośnie zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj leci ten czas zdecydowanie za szybko :/
    Moj syn ucieka do tej pory, a ja tylko czekam kiedy to minie... i doczekac sie nie moge

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...