czwartek, 20 kwietnia 2017

Wizyta u ginekologa.

Niedawno byłam u ginekologa. Ostatnio byłam po połogu zatem czas się wybrać. 
Badanie, cytologia. 
Pytanie termin ostatniej miesiączki.
3 grudnia 2014 roku.
Lekarz patrzy w kartę i pyta "to pomyłka? Pani nie miesiączkuje od 4 miesięcy "...za chwilę zauważa rok 2014 i dopiero zdziwienie; ) 
To przecież kawałek czasu.

Tłumacze, że urodziłam dziecko, karmię piersią, minęło 19 miesięcy od porodu a mi nie wróciły cykle.

Po synku miesiączka wróciła 21 miesięcy po i od razu zaszłam w ciążę. 

Tutaj minęło 19 miesięcy i nic nie wskazuje na to by okres miał wrocic. 

Dr powiedział, że to ogromna rzadkość, zaczął zadawać dużo pytań ile razy dziennie karmię ile razy w nocy; -) stwierdził, że w swojej praktyce lekarskiej rzadko spotyka się taki przypadek. 

Patrząc na moja bliznę po cesarce powiedział :" trzecia tez będzie cesarskie cięcie " a ja na to, że nie planuje więcej dzieci. 

"Panie nie planują a później przychodzą do mnie w ciąży ";)) zażartował. 

Fakt różnie w życiu bywa, czlowiek strzela mówią ale to Pan kule nosi :-))

3 komentarze:

  1. 19 miesięcy bez cykli... wow!!! jestem nie mniej zdziwiona niż lekarz;)
    trójka to moje marzenie, aktualnie wydaje się poza zasięgiem, ale kto wie...
    ciekawe jak będzie u Was, czy los spłata psikusa... tymczasem życzyłabym Wam na poczatek nowego mieszkania:) wiem, że to nie najważniejsze, ale wzrost komfortu życia, zawsze jest miły w takich sytuacjach, więc niech siè spełni na początek to, a ewentualne niespodzianki potem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To rzeczywiście bardzo długo. Ja pomimo tego że karmiłam piersią to po 3mcach miałam normalnie miesiączkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wbrew pozorom nie jest to nic dziwnego. Raczej należałoby się dziwić lekarzowi, że tego nie wie. Tak się jak najbardziej zdarza przy długim karmieniu piersią. (Podobnie jak zdarza się, że płodnośc praca szybko pomimo wy acznego karmienia piersią). Pierwsze cykle o powrocie płodności będą dłuższe, owulacja bliżej końca cyklu. Ale: może się zdarzyć, że pierwsza owulacja bedzie miała miejsce przed pierwszym krwawieniem.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...