piątek, 2 czerwca 2017

20 i 21 miesiący Niuni.

Moja Córunia ma 21 miesięcy. 
Jest już taka duża i coraz mądrzejsza. 
Coraz bardziej samodzielna.




Ząbki - 12. Nie ma trójek :)
Pieluszki  -5, na noce 6.
Waga 14 kg.
Włoski - fajne, mogę jej zrobić kicuszka :)

Ta dziewczyna jest wyluzowana. Ma dystans do wielu spraw, mało czego się boi.

Jak słyszy muzykę to tańczy. Tez śpiewa -oczywiście bez słów, ale nuci melodię. Co jest dla mnie szokiem bo synus tego nie robił.

Nie boi się ani głośnych dźwięków ani odkurzacza. Obcych tez się nie boi o ile zachowują dystans; )

Mówi pojedyncze slowa -mama , tata, baba, daj, oko :) naśladuje zwierzątka. Głaszcze i tuli misie. Czesze się i "ubiera ". Z ubieraniem to jest taki numer, że uwielbia się ubierać i stroić a wtedy biegnie przed lustro i sama siebie podziwia. Ostatnio ubrała czapkę zimowa i długie korale; ) lubi też nosić okulary przeciwsłoneczne; ) nie chce oddać; ) przyzwyczaiła się do spineczek ale ciagle je ściąga; )

Nadal pije mleko mamy,  cycusia wielbi. Nie zna mleka sztucznego a kaszek na mm nie chce jeść. Zatem stuknelo nam 21 miesięcy karmienia piersią; ) chociaż nadal przy piersi kręci się czasami i podszczypuje, juz się przyzwyczaiłam.

Lubi jeść. Sprobowalaby prawie wszystko. Uwielbia berlinki z ketchupem! To mój Starszak nie chce ketchupu a mała tak; ) jazda co ? Do tego chętnie pije wodę,  wodę z odrobiną soczku. Obiadki nadal sloiczki, ale pol na pol juz jest obiadek z nami. Deserki uwielbia z tubki i sama się obsługuje; )

W dzień śpi od 13.45 do 16.00. Noce... spuscmy na to zasłonę milczenia dodam tylko,  że potrafi się budzić i co dwie godziny i śpi ze mną w łóżku od pierwszej pobudki; )

Wyrośnie z tego tak jak synuś.
Juz niedługo dwa lata, uwielbiam tą moją rezolutna dziewczynkę <3

5 komentarzy:

  1. piękna i pięknie się rozwija tak teraz jest wspaniały czas uwielbiam patrzeć jak rozwijają sie dzieciaczki tyle ciekawych rzeczy odkrywają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za przemile słowa pod adresem mojej córci :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super maleństwo i blog zapraszam do mnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...