czwartek, 29 czerwca 2017

Moje włosy przez pół roku w zdjęciach.

Styczeń:


Luty:
Marzec:
Kwiecień:
Maj:
Czerwiec:

W marcu były podcinane na prosto.
Obecnie nie mam na nie pomysłu i przechodzę wlosowy kryzys. Aby wyglądały muszę je myć codziennie rano;) do tego są mega uwrażliwione a partie potraktowane rozjasniaczem są bardzo suche. Dwa razy w tygodniu nakładam na noc olej kokosowy, śpię zawsze w warkoczu,  nigdy w rozpuszczonych. Pomyslec ze przed rozjasnianiem nie musiałam robić nic , tylko szampon i cześć. Coś za coś. Chociaż z drugiej strony to ostatni dzwonek na to bym mogła je zapuścić. Krótsze zawsze zdążę nosić. Chociaż kusi mnie by skrocic np na long boba; )

4 komentarze:

  1. Ja jakiś czas farbowałam się (bez rozjaśniacza, najjaśniejszą farbą bardzo jasny blond garniers naturals) na swój własny kolor sprzed kilku lat (w ostatnich dwóch włosy mi ściemniały, były myszowate, fuj) i o dziwo były po farbowaniu w dużo lepszej kondycji niż przed. Teraz nie farbuję z pewnych względów, ale dużo byłam na słońcu i odrosty na szczęście same wypłowiały (nie jest idealnie, ale tragiczniej już bywało). Za jakiś dłuższy czas marzy mi się znowu trwała na długie włosy (raz taką miałam, czułam się w niej świetnie) póki długie włosy mam. Obawiam się, że przed czterdziestką będzie trzeba przejść na dużo krótsze fryzury. Włosy niestety z wiekiem coraz mniej głowy się trzymają i rzadko pozwalają na szaleństwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm czytałam że z wiekiem włosy są bardziej podatne na wypadanie i przerzedzaja się ale myślałam że to bardziej w okolicach 50tki. Włosy rozjasniane jeśli się o nie dba nie muszą przypominać siana ale trzeba dbac. Oj a trwała bardzo niszczy włosy! Chyba że też bardzo dbasz,nawilzasz Itp.to może tak wygląda sprawa jak z rozjasnianiem. Kiedy czas na szaleństwa jak nie teraz?;)))

      Usuń
  2. właściwie.....w każdym miesiącu wyglądają tak samo. zmienia się tylko odcień blondu w zależności od światła.

    od kilku miesięcy przestałam farbować i...zauważyłam że....wypada ich dużo mniej. czyli wychodzi na to że farbowanie nie wychodziło mi na zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  3. Są podobne fakt ale myślę że też na zdjęciach widać jak urosły ;)pozdrawiam; ))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...