środa, 28 czerwca 2017

Wkurwiona.

Wczoraj w sklepie "osiedlowym" byłam świadkiem bulwersującej sytuacji. Przede mną stała kobieta -zaniedbana i niedomyta,  w jakim byłam szoku jak zauważyłam że jest ona w zaawansowanej ciąży. A miała z 40 lat, twarz zniszczoną tzw "życiem ". Miała cala siatkę pustych butelek od piwa na wymianę. 

Kupiła jedno piwo i papierosy. 
Jak zobaczyła mój wzrok to pomyliła się jej kasa i wysupłała brakującego zeta z brudnej kieszeni. 

A ja patrzyłam na ten jej ciążowy brzuch i czułam jak zoladek podchodzi mi do gardła i zaciska się w supeł. A ona zgarnęła to piwo i pety i czmychnęla jak złodziej. 

Paskudna patolka,  jak ona smie truć swoje dziecko. Jaka będzie podłą matką skoro teraz nie potrafi zadbać o swoje dziecko. Dlatego jest tyle tragedii,  zła. Te dzieci mają przesrane juz na starcie, opóźnione w rozwoju przez alkohol pity przez "matkę " od samego początku... tak mnie to zabolało ze szok, byłam normalnie wkurwiona. 

Ale to nie moja sprawa, a może ona to jedno piwko i papierosy kupiła dla swojego konkubenta, przepraszam, dla męża. Ale ja widziałam tą jej trzesą się łapę,  która chciwie zagarnela to piwo z lady i tą nienaturalnie schyloną sylwetkę jakby chciała ukryć ten brzuch. 

Okrutnie mi żal takich dzieci narodzonych niesprawiedliwie w takich melinach. Juz na starcie pod górę brak normalnego, bezpiecznego domu.to chamstwo i gnojostwo. Nie mam słów... dlaczego??? Dlaczego to dziecko urodzi się tam a nie w kochającej rodzinie?  Dlaczego to takie niesprawiedliwe???????????

4 komentarze:

  1. Ostatnio coraz więcej tego. Efekt 500+. Powiesz, że to nie to? Znam osiedle "cudów" gdzie wprowadzenie becikowego rozbujało przyrost naturalny. A to tylko tysiąc jednorazowo, teraz dziecko jest warte 6 tysięcy rocznie. Tyle picia, tyle fajek.
    Ja takie dzieciaki widuje w pracy, czasem jeszcze dodatkowo poobijane. Brak słów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może faktycznie ale dziecko też kosztuje więcej niż 500+a i obowiązek dochodzi...ale ta holota nie myśli o tym,tylko mi dzieci szkoda ze w takim nieszczęściu się rodzą. Aż żal. Świata nie zbawie ale czasem jak to do mnie dociera to coś mnie trafia. Patologia rodzi patologię, a mało które dziecko z patologii odetnie się od tego środowiska i wyjdzie na ludzi.to straszne.

      Usuń
  2. Dla mnie efektem 500 plus jest to, że wielu naszych znajomych zdecydowało się na dziecko - mając pracę i dom i tak bali się, czy starczy im na życie. Z 500 jakoś łatwiej, także efekty widzę dobre :P
    Smutny taki widok... Żal dziecka strasznie, ale też i kobiety. Tak sobie myślę, że łatwo się oburzać, ale gdybym miała inny start, w innej rodzinie, to może też bym tak skończyła. Najbardziej wkurza to, że często takie osoby nie widzą wyjścia z sytuacji i nie dają sobie pomóc. Kurcze są domy samotnej matki, można godnie żyć i walczyć o normalne życie dla swojego dziecka, a nie topić się w wódzie. Ile takich dzieci z FAS potem ma przekichane, nawet jeśli zostają adoptowane i mogą żyć w normalnym domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ten FAS jest najgorszy bo straty dokonane w życiu plodowym przez alkohol są nie do odrobienia. To jest przerażające.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...