czwartek, 13 lipca 2017

22 miesiące Niuni.

Coś nadchodzi. 
Za dwa miesiące moja córka skończy 2 latka.

Jakiś etap życia bezpowrotnie się zamknie. Z jednej strony się cieszę, że tak rośnie, jest coraz większa, bardziej samodzielna i mądra ale z drugiej strony coś kłuje w sercu, ze już nigdy nie będzie bobaskiem.


Córcia 22miesięczna: 


Waga: 15,1kg.
Pieluszki 5/6
Ząbki: 15.
Ubranka nosi na 94/110.

Nadal jest na cycusiu. Cycusia wielbi i na razie nie czuję by się zanosiło na samoodstawienie. Nie pije wcale mleka sztucznego. Nadal odciagam dla niej porcyjke w godzinach pracy- co już mnie męczy i myślę do września z laktatora zrezygnuje i mała będzie piła tylko z piersi. 

Lubi wodę. Pije z butelki z dziubkiem takiej dla sportowców , potrafi też pić ze słomki ;) 

Je obiadki ze słoiczków na zmianę z naszymi. Uwielbia domowy krupnik, który i ja polubilam że względu na to ze lubią go moje dzieci. Mała się nim dosłownie zajada ;) dostaje deserki z tubek, czasem ze słoiczków, chociaż wolę udać tubke i mała obsługuje się sama, wciąga ta tubkę moment ;) lubi banany, brzoskwinie, nektarynki, jabłka. Arbuzem gardzi ;-))

Lubi chleb z masłem, serem, troszkę z dżemem. Jest bardziej otwarta na jedzenie niż starszak który jest wybredny i wszystkiego nie zje. Uwielbia berlinki z ketchupem ;)chętnie je sama. Pod tym względem inna niż synuś którego trzeba było karmić bo sam nie chciał jeść. Na małą za to trzeba uważać by ni przecholowala i nie była gruba- bo jeść lubi. Dlatego też nie pije soków jedynie wodę.

Noce.
Podobnie jak synuś w jej wieku lubi spać przy moim boku. Zasypia przy piersi i odkladam ja do łóżeczka gdzie śpi do pierwszej pobudki. Później już ze mną niestety i budzi się po 2-rzadziej 3razy na mleczko.

Charakter: 
Śmiała, odważna. Uwielbia muzykę i lubi tańczyć. Też nuci melodie. Synuś tego nie robił. Jak dzieci są różne! 

Jest bardzo mamusiowa- jak obudzi się rano i mnie nie ma obok włącza taką syrene że nie ma zmiłuj ;)) aby z tego wyrosła. 

Robi cuda na placu zabaw, wspina się i chce wchodzić wszędzie. Nie lubi wracać do domu, wtedy wszyscy sąsiedzi słyszą że młoda wraca ;)

Nawiązują fajne interakcje z bratem czasem się bawią razem czy młody ją namawia by coś powtórzyła, młodego to rozsmiesza i śmieją się razem. 

Uwielbia się stroic. Jak znajdzie jakąś bluzeczka czy sukienkę, zaraz rząda by jej to założyć. Zakłada też korale, okulary przeciwsłoneczne i ogląda się w lustrze. Kto mi powie o gender? Mam córkę i syna i młoda jest zupełnie "kobieca" a nikt jej tego nie uczył ;))czysta natura małej królewny ;)))


Fajnie "mówi" i próbuje powtarzać. Jeszcze nie złączy 2wyrazów, ale naśladuje wszystkie zwierzątka, mama, tata, bacia, itp. Ubiera się a raczej próbuje i "czesze" .włoski ma fajne, już długie, robimy kicuszka ;)) 

Za półtora miesiąca będziemy świętować w Zakopanem jej drugie urodzinki ;)))


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...