wtorek, 8 sierpnia 2017

23 miesiące Niuni.

Moja mała córeczka skończyła 23 miesiące. 
Za miesiąc moja mała córcia będzie kończyć dwa latka w Zakopanem. Czy wierzę?  Nie mogę! :)



Waży 15kg,
Ząbki 16- od 1do 4;) przebily się wszystkie trójeczki ;)
Pieluszki 5w dzień, na noc pantsy 6tli.


Mała jest niesamowita. Ma swoje zdanie, jest typową małą kobietka- kapryśna, bezkompromisowa, słodka i urocza.

Pięknieje z każdym miesiącem.

Nosi kicuszka: ) a w zasadzie już dwa, jednego "normalnego" drugiego na czubku głowy. Żałuję, że do pewnego wieku obcinałam jej grzywke przez to przód ma jeszcze trochę krótszy.

Je jeszcze obiadki ze słoiczka, ale na zmianę z naszymi obiadami. Lubi chlebek z masłem i serem, dżemem, ale ostatnio je sam ser a chleb zostawia. Probowalaby wszystkiego. Mówi "niam niam" i domaga się: ) lubi pomidory, ogórki, marchewki, w zasadzie wszystkie owoce oprócz arbuza, którym gardzi. 

Pije wodę i pije mleczko mamy. Nie zna i nie pije wcale mleka modyfikowanego. 


Tak, córcia nadal jest karmiona piersią z czego jestem bardzo dumna. Z niej i z siebie. Czyli dwa lata tak jak sobie wymarzylam. Nie stawiam nam górnej granicy, myślę że będę ją karmić na pewno do końca roku a może do wiosny, chyba że sama zrezygnuje to będzie jej decyzja. 

Jest bardzo sprawna fizycznie i ma silne ręce. Samodzielna. Potrafi się rozebrać, ubrać skarpetki, ubrać spodenki czy getry. Bluzkę też próbuje ale tu już skutek różny. "Czesze" się. Ściąga pieluszke jak nasiusia i mówi "siusiu" .na nocnik siada ale tylko siada nic więcej. Jeszcze nie zaczęliśmy treningu czystości- zaczniemy jak mała będzie miała skończone dwa lata akurat jak wrócimy z Zakopanego. 


Jest śmiała, towarzyska, lubi dzieci. Z bratem w większości dogadają się dobrze, braciszka kocha, lubi z nim leżeć i po swojemu się bawić. Jest o mnie zazdrosna bardzo. Jak mąż mnie całuje czy przytula to na niego krzyczy:)

Noce są ostatnio kiepskie. Mała zwykle budzi się po dwa,trzy razy. Nad ranem bardzo czujna i musi mieć mnie blisko, zatem od pierwszej pobudki śpi że mną... co zrobić. Czekam aż z tego wyrośnie. Może skok rozwojowy? 

Mówi dość ładnie jak na swój wiek i jak porownam jak w jej wieku mówił synuś. Ładnie próbuje powtarzać, naśladuje zwierzątka i mówi sporo słów. Nie buduje jeszcze zdań ale zaskakuje mnie. Mówi "mamusia, tatuś: ))" słodkie: )
Tuli się po przebudzeniu. Kochana pieszczoszka 

Za miesiąc dwa latka. 

3 komentarze:

  1. słodka , mądra dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie brawo u nas za dwa tygodnie będzie 2 latka :D niesamowicie te nasze dzieci rosną :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...