środa, 13 września 2017

Ciąża. Marzenia się spełniają vol2:)

Dzisiaj koleżanka z pracy powiedziała mi że spodziewa się dziecka. 

Ucieszyłam się nieziemsko!
Tak najbardziej szczerze, niesamowicie radośnie, ucieszylam się tak, że aż się wzruszylam i poplynely łzy prawdziwej radości; ))) 

Ona lat 38.
Pracujemy razem ponad 10 lat. W międzyczasie ona gratulowala mi 3 ciąż, głaskała moje ciążowe brzuchy, siadała dla żartów na moim krześle i chciała bym ją "zaraziła ". Wiedziałam,  że bardzo pragnie dziecka, ale nigdy o tym nie rozmawiałyśmy ze szczegółami. Jest dobrym człowiekiem, kocha dzieci, zasługuje na to dziecko by wreszcie dopełnić swojego szczęścia. 

A dzisiaj! Cud! 

Okropnie się cieszę i trzymam mocno kciuki,  by się wszystko ładnie udało. Niesamowite, że potrafię się tak szczerze cieszyć cudzym szczęściem, aż mi się wszystko wewnątrz cieszy i uśmiech nie schodzi; ) i to wzruszenia nadal się kotłuje; ) 

Kiedy ją usciskalam chyba wyczuła tą burzę pozytywnych emocji i najpozytywniejszej energii; ))))))

Wspaniale!!! Marzenia się spełniają! 

Zdjęcie z Internetu 

9 komentarzy:

  1. Wspaniała nowina. A pozytywnej energii nigdy za wiele :)
    Czekam teraz na post z urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziecko to największy skarb i radość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda odkąd mam dzieci nie wyobrażam sobie ze moglabym być sama.

      Usuń
  3. super miec taka koleżankę jak ty która się cieszy ze szczęścia innych :D brawo :D pogratuluj koleżance również się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak niesamowicie się ucieszyłam.i jak patrzę na jej coraz.większy brzuszek to aż serce się cieszy. Należy się jej! ;))))

      Usuń
  4. Koleżanka tylko rok starsza ode mnie, to może i mnie jeszcze taki cud spotka....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci tego z całego serca. Dzieci są darem i każda kobieta która bardzo ich pragnie powinna je mieć ;) nigdy nie trać nadziei,powodzenia.

      Usuń
  5. Teraz ten "czas na macierzyństwo" mocno się przesuwa, bo wiele kobiet późno decyduje się na dziecko ze względu na karierę. Moim zdaniem wszystko jest możliwe a dziecko to skarb w każdym wieku :).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...