środa, 18 października 2017

Farbowana blondynka: ) po prawie roku.

Minął niecały rok odkąd zmieniłam kolor włosów z brązu na blond. Teraz: 


A 11 miesięcy  temu było tak:


Specjalnie wybrałam zdjęcie gdzie mam na sobie tą samą koszulę. 

W ciągu 11 miesięcy podcinane były raz ok 3-4cm w marcu.

Włosy farbuję tylko u fryzjera i tylko odrosty. Najgorzej, ze moja fryzjerka do której miałam pełne zaufanie odeszła z pracy na dłuższy urlop zdrowotny. Więc chodzę obecnie z dwumiesięcznym odrostem, fryzjera mam za miesiąc i ostatnio naszła mnie refleksja co zrobić z włosami. Czasem nachodzą mnie myśli by przestać farbowac a przejść na ombre lub sombre.

Rozjasnione blond włosy są mega wymagające, potrzebują regularnego olejowania, maski, serum na końcówki i dbania o nie czyli spania w warkoczu lub nocnym koczku, czesania szczotką z naturalnego włosia dzika, nie suszenia suszarka, nie używania lokówki lub prostownicy.

W zamian odpłacaja tym, ze są prawdziwą ozdobą: ) czuję się mega kobieco i też mężczyźni bardziej zwracają na mnie uwagę niż jak miałam ciemne.

Jedno z moich dawnych, dawnych marzeń się spełniło- mam długie blond włosy: )

Na jak długo?
Na długo.
Było warto.
Jeśli któraś z was.się waha czy farbowac na blond- polecam. Ale tylko u fryzjera: )

3 komentarze:

  1. Ja też od pewnego czasu jestem tylko blondynką i nie farbuję się w domu. Tylko u fryzjera. Miałam zaufaną Panią, która tak samo jak u Ciebie poszła na długie zwolnienie i potem do salonu już nie wróciła. Musiałam poszukać kogoś znów, a to wcale nie jest łatwy wybór. na szczęście udało się znaleźć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno zaufać nowemu fryzjerowi szczególnie przy tak wymagajacym kolorze jak blond. Pójdę do tego samego salonu i mam nadzieje ze będzie ok. Dobry fryzjer jest na wagę złota!

      Usuń
  2. Mnie farbuje mama (farbowała, bo obecnie mam długą przerwę). Regularne wizyty u fryzjera to coś na co długo nie znajdę ani czasu, ani pieniędzy. Odpukać - dobrze mamie wychodziło to farbowanie. Mam nadziehę wiosną wrócić do koloru vardzo jasny blond (który kiedyś był moim naturalnym kolorem) i marzy mi się trwała, taka jak trzy lata temu...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...